Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Ensimmäistä vaunua hankkimassa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 6.03.2016 kello on 14:59 ---Eikös Ctekissä juuri ole ollut noita nappi ongelmia? Sama vika omassa Ctekissä ja kuulostaa olevan monella muullakin.
--- Lainaus päättyy ---
Itselläni ja lähipiirillä useita tuon merkkisiä. Ei vielä ole hajonneet. Ja parissa autoalan yrityksessä iso liuta käytössä, nekin ehjiä. Taas tuo Benton ,Betoni tai Benetton merkkisiä on rikki siten ettei ne älyä lähteä tyhjää akkua lataamaan.
Kuten ketjun aloittajallakin.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 6.03.2016 kello on 18:44 ---Itselläni ja lähipiirillä useita tuon merkkisiä. Ei vielä ole hajonneet. Ja parissa autoalan yrityksessä iso liuta käytössä, nekin ehjiä. Taas tuo Benton ,Betoni tai Benetton merkkisiä on rikki siten ettei ne älyä lähteä tyhjää akkua lataamaan.
Kuten ketjun aloittajallakin.
--- Lainaus päättyy ---
minusta se benetonni ei oo rikki vaan vaatii akulta sen kymmenen volttia jott lähtee lataamaan, sen ongelman saa kierrettyä kun kytkee laturin virtalähde asentoon ja kun akku on herännyt niin sitten haluttuun lataus moodiin, monasti näis ongelmissa riittäs kun lukee käyttö ohjeet ja ymmärtää vähän sähköistä
K.E.V:
Näinhän see on, ei kumminkaan voi olla paimentamassa mitä joku tekee tai jättää tekemättä. Kuulee jälkeenpäin kommentin " ei toiminut ,ostin uuven"
Ja tuo lausumasi pätee sitten aika moneen muuhunkin asiaan.
Mutta "tyhmä vika/ominaisuus" "älylaturissa" sanonpa vaan.
seppoko:
Minulla on Beton Pro ja on toiminut jo monta vuotta ongelmitta. Tyhjän, tai melkein tyhjän, akun lataamisen aloitukseen olen jonkun kerran käyttänyt 9V:n paristoa. Se hetkeksi aikaa laturin rinnalle. Kun sen ottaa pois, niin laturi jatkaa kuin tyhjää vaan.
Keltanokka:
Minulla ei laturissa näyttänyt olevan tuota virtalähde asentoa. On pieni, iso ja kylmä asetukset. Defassa on lisäksi virtalähde asento. Jostain syystä otin tänään defan pois välistä ja rupesi akku tyhjenemään yllättävän nopeasti. Pari tuntia edessä yksi valo ja lämmityksen ohjaus ja uhkasi jo akku loppua. Onko todella noin tehoton, vai rikki. Latauksessa siis koko tuon ajan. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta