Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Turun messut

(1/6) > >>

migel:
Olikos se täällä,kun en nyt löytänyt, se osallistujalista sinne messuille vai olikos se infon puolella? Menee vähän sekaisin mielessä nää keskustelut että kummallako puolella se ja se olikaan....

Mut mut, itse en kuitenkaan taida sinne tulla kun ei oo kuskia ja ilman tuoppia en messuile! Eikä mulle sitä paitsi ole siellä mitään tarjottavaakaan , teidän seuranne lisäksi, kun vanhan vaunun omistajana menee enemmän käsityön puolelle, verhoilu,maalaus,nikkarointi etc etc ja niiden alojen messut ovat jättirätti, pro-väri ja etola ja rautakaupat, niin siksi en viitsi tulla ostamaan ylimainostettuja vahoja sun muita kiillotusrättejä kun kotona on kerran parempia!
Että nekin rahat, sisäänpääsy,parkkipaikka+ pakolliset messulakulaksatiivi t sijoitan uusin ale-talvikenkiin ja reinot kaupanpäälle! Hah haa
 Ja säästyy vielä siltä messumasennukselta kun katselee jotain eksklusiivista vaunua ja hämmästelee niiden hotellinomaisia sisustoja ja alas vaunusta tulessaan vilkaisee hintalappua, niin viimeistään siinä vaiheessa jalat ohjaa tahtomattaan olutkojulle,,,,ja soppa alkaa olla valmis ;D ;D ;D

Toivottavasti muitten messuinto ei tekstistäni laimentunut...

minä menen lumitöihin! Hei vaan                                          t migel

Alan:
Ota kymmenen vuoden oluttauko,niin on varaa uuteen vaunuun.

Minen kyllä ota. Sitä taukoa siis. ;D

Mulle riittää messuna suunnilleen jokavuotinen Jyväs Caravanin hallin kiertäminen, sekä alueilla muitten kaluston kattelu. Uutta vaunua tuskin koskaan Suomesta ostan.

sipu:
migelil sen verran vinkkii ,et katso ensin hinta ja sit vasta vaunun sisään ... ;D ei tuu niin paljoo pettymyksii   :D   mut juu sinne ollaan menossa lauantaina ja jopa jos jaksaa niin sununtainakin sit vielä katsomaan ne mitä ei ehdi lauantaina jos ei ehdi ...tai ,jos sattuu vaikka se plottovoitto osuu kohdalle niin voi sit vaan  varata sen hienon tupa-caarsin minkä jo lauantaipäivällä sieltä on valkannu valmiiksi sitä lottopottia varten  ..nyt vain unelmoi ja haaveilee ...  ;D

AV64:
Tullaan jos toi jalka pelittää,onko lauantaina klo 13.00 kahvio kokoontuminen on siellä piippuhyllyllä.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: AV64 - 13.01.2011     kello on 20:40 ---Tullaan jos toi jalka pelittää,onko lauantaina klo 13.00 kahvio kokoontuminen on siellä piippuhyllyllä.

--- Lainaus päättyy ---

A-hallissa ikkunoiden vieressä samassa tasossa kuin esittelytilatkin. Pääsisäänkäynnistä vasemmalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View