Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Liiketunnistimeen perustuva hälytin

<< < (3/5) > >>

weinsberg:
Peruutustutkan sarja on kokeiltu, reagoi melkein 2 metriä, ja asennettu auton helmaan, vaikka anturit hiukan osoittaa ylöspäin, niin pikku eläimet antavat signaaleja. Ja antureitten asennus johonkin yläosaan on hankala, kun ei ole luonnollista paikkaa 4:lle anturille. Toki rahalla saa, onhan niitä kalliita antureita olemassa, joku yritys 3 vuotta sitten vakuutti, että vähän yli 3.000 €, niin systeemi toimii, en valinnut heidän ehdotustaan. Defa tuntuu mielenkiintoiselta, samoin Cobra.

HiTec:
Tarkoitus ei ole mainostaa Defaa, mutta kun omaa käytännön kokemusta on vain tuosta merkistä. Varmasti myös kilpailevilla tuotemerkeillä on aivan vastaavia toimintoja, en epäile hetkeäkään :-[

Eli nykyisin noihin näyttää saavan useampiakin tutkia, tässä tapauksessa toinen sinne ohjaamoon ja toinen as.osan perukoille => tulee molemmat osat vahdattua jos joku yrittää esim. akkunasta sisään. Ja noissa kun on tuo herkkyyssäätö, niin käytännössä sillä säädetän kuinka herkästi se sisäliikkeestä älähtää ja kuinka kauas auton ulkopuolellekin tuo valvontakenttä ulottuu. Ja kun kyseessä on VAT-häläri, saattaa se vak.yhtiön edustajakin olla moisesta asennuksesta mielissään. Ja kun tuo nykymalli voidaan USB:n kautta vielä ohjelmoida just ko. autoon sopivaksi, antureineen kaikkineen, niin veikkaan että lopputulos on jo aika hyvä Thumb

JPVäisänen:
Minulla on vanhassa palvelijassa halytin.comista ostettu hälytinpaketti missä mikroaaltotutkan saa säädettyä niin herkäksi että jos metrin päästä autoa kävelee niin tulee varoitusääni. Tutka on minulla katossa asunto-osan ja hytän välissä. Avital on merkki ja täältä löytynee sopiva malli http://halytin.com/index.php?route=product/category&path=20

weinsberg:
Kiitos lisävinkeistä. En ajatellut että kukaan mainostaisi suoran jotain merkkiä, vaan kertoo kokemuksistaan.
Olen ajatellut hälytys järjestelmää niin että parasta olisi saada kutsumattomalle vieraalle viesti, "ei kannata". En tiennyt että sisällä olevat liiketunnistimet yltäisivät ulos saakka.

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: weinsberg -  1.05.2015     kello on 13:52 ---Kiitos lisävinkeistä. En ajatellut että kukaan mainostaisi suoran jotain merkkiä, vaan kertoo kokemuksistaan.
Olen ajatellut hälytys järjestelmää niin että parasta olisi saada kutsumattomalle vieraalle viesti, "ei kannata". En tiennyt että sisällä olevat liiketunnistimet yltäisivät ulos saakka.

--- Lainaus päättyy ---
Tähän Avitaliin saa mikroaaltotutka tunnistimen joka toimii materian läpi. Voi laittaa (taisi olla suosituskin) piilottaa vaikka keskikonsoliin mutta eihän vanhassa fiiatissa semmosta ole :) siksi laitoin kattoon ja hyvin toimii sieltäkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View