rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Museokortti  (Luettu 19788 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:41
Museokortti
« : 29.04.2015 kello on 10:48 »
Tällaiset ainakin meille tulee lompakoihin kun noissa kuitenkin käydään suht ahkeraan.

http://www.museot.fi/museokortti

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Museokortti
« Vastaus #1 : 29.04.2015 kello on 10:57 »
Sama juttu. Kuittautuu nopeasti ja lisää yleissivistystä kuin varkain, kun sitä on kanssa pakko käyttää.

Museoita on mukana liki 200. Kuulin esimerkiksi, että kaikki Turun museot olisivat mukana.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Museokortti
« Vastaus #2 : 29.04.2015 kello on 12:47 »
Hyvä setti on kyllä kasattu. Mietinnässä on nyt kortin hankinta. Monta kohdetta löytyy lähiympäristöstä joihin olisi mukava käydä tutustumassa.
Uskon että tuollainen kortti lisää museoiden käviämääriä huomattavasti.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:41
Vs: Museokortti
« Vastaus #3 : 29.04.2015 kello on 13:00 »
Ihan mielenkiintoinen tosiaan ja karttalinkin kautta helppo katsoa mitä on lähettyvillä tarjolla kun on reissussa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:15
Vs: Museokortti
« Vastaus #4 : 4.05.2016 kello on 18:56 »
Alkoi myös kiinnostaa museokortti....

Kohteita on jo yli 200 tarjolla. Aika edullista, vaikka en nyt ihan tuohon määrään vuodessa pääsisikään.
Ymmärsin ohjeista, että kortin voisi lunastaa vaikka lähimmästä museokorttikohteest a. Maksutavaksi kävisi vieläpä Smartumin kulttuurisetelit, niitä kun on kertynyt jonkin verran tuhlattavaksi. Liikuntasetelit eivät luultavasti kelpaa.
Kortin voimassaolo käsittääkseni alkaa ensimmäisestä käyttökerrasta. Jos vaikka ostaisin kortin nyt, niin vuoden voimassaolo alkaisi esim. kesäkuussa, jos silloin eka kerran mielisin museoon.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Museokortti
« Vastaus #5 : 4.05.2016 kello on 19:27 »
Meillä on käytössä nämä yhdistelmä setelit joten tuleepahan käyttöä jos hommaa sen kortin.



*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Museokortti
« Vastaus #6 : 4.05.2016 kello on 22:01 »
Uusin jo omani, voimassaolo jatkuu nyt keskeytyksettä. Hinta 54 euroa noin, kun uutena 59.

Laskeskelin, että kolmisenkymmentä käyttökertaa tullut vuoteen. Joissain kohteissa olen käynyt useamman kerran, vaikkapa kurkistamassa ohimennen jonkun näyttelyn.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Museokortti
« Vastaus #7 : 13.05.2017 kello on 11:19 »
Uusin museokortin. 17 käyntiä oli vuoden aikana, hiukan edellisvuodesta olin laiskistunut. Hyvä kate 59,90 eurolle kuitenkin.

Laitoin sen kestotilaukselle, eipähän tarvi huolehtia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:15
Vs: Museokortti
« Vastaus #8 : 13.05.2017 kello on 11:31 »
Uusin museokortin. 17 käyntiä oli vuoden aikana, hiukan edellisvuodesta olin laiskistunut. Hyvä kate 59,90 eurolle kuitenkin.

Laitoin sen kestotilaukselle, eipähän tarvi huolehtia.
Itse taidan jättää väliin...

Itseä kiinnostavat kohteet tuli jotakuinkin käytyä, eikä nappaa niissä useita kertoja käydä.
Suurin osa kohteista on mulle kulttuurista ymmärtämättömälle sellaisia, että mulle varmaan pitäisi maksaa, jotta poikkeaisin niissä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Museokortti
« Vastaus #9 : 13.05.2017 kello on 13:20 »
Ahkerana olet ollut, jos olet suurimman osan (arvaan) teknisistä museoista ehtinyt. Vaan voihan tuota mielensä muuttaa koska vaan. Kannattavuusraja kun menee 5-7 museon kohdalla per vuosi.

Kaikki museot ovat kulttuuria.  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:15
Vs: Museokortti
« Vastaus #10 : 13.05.2017 kello on 15:43 »
Ahkerana olet ollut, jos olet suurimman osan (arvaan) teknisistä museoista ehtinyt. Vaan voihan tuota mielensä muuttaa koska vaan. Kannattavuusraja kun menee 5-7 museon kohdalla per vuosi.

Kaikki museot ovat kulttuuria.  :)
Jos katsot tarjontaa, niin huomaat niiden teknisten museoiden määrän olevan aika marginaalisia......

Kaikkiin kun ei sillä museokortilla pääse. Onhan siellä todella hienoja kohteita niistä ymmärtäville, mutta ei minulle.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:17
Vs: Museokortti
« Vastaus #11 : 13.05.2017 kello on 15:46 »
Jos katsot tarjontaa, niin huomaat niiden teknisten museoiden määrän olevan aika marginaalisia......
Kaikkiin kun ei sillä museokortilla pääse. Onhan siellä todella hienoja kohteita niistä ymmärtäville, mutta ei minulle.

Ruvetaanpas tenttaamaan.
Oletkpo käynyt Särestössä?
Maisemallisesti, kultturillisesti ja taiteellisesti hieno paikka....

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:15
Vs: Museokortti
« Vastaus #12 : 13.05.2017 kello on 17:21 »
Ruvetaanpas tenttaamaan.
Oletkpo käynyt Särestössä?
Maisemallisesti, kultturillisesti ja taiteellisesti hieno paikka....
Varmasti hieno paikka...

Voisin käydäkin, mutta en varta vasten. Enemmän kiinnostaa wanha tekniikka, kuin taide.
Joku Pietarin Eremitaasi oli kyllä katsomisen arvoinen, mutta sinne ei taida päästä museokortilla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:17
Vs: Museokortti
« Vastaus #13 : 13.05.2017 kello on 17:28 »
Varmasti hieno paikka...
Voisin käydäkin, mutta en varta vasten. Enemmän kiinnostaa wanha tekniikka, kuin taide.

No, kun kuljet ylhäällä, poikkeat. Ei se nyt niin montaa km ole sivuun.
Ja katselet sitten vaikka rakennustekniikkaa, jos ei taide iske.   ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 6.01.2024 kello on 00:50
Vs: Museokortti
« Vastaus #14 : 13.05.2017 kello on 18:20 »
Varmasti hieno paikka...

Voisin käydäkin, mutta en varta vasten. Enemmän kiinnostaa wanha tekniikka, kuin taide.
Joku Pietarin Eremitaasi oli kyllä katsomisen arvoinen, mutta sinne ei taida päästä museokortilla.
Taitaa Ateneumissakin olla nähtävää päivän tarpeiksi. Thumb