Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

asuntoauto asumiseen

<< < (8/10) > >>

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.04.2015     kello on 16:30 ---Varmaan. Mitä muuta siellä voi tehdä, kuin juoda kaljaa ja katsoa telkkaria?

--- Lainaus päättyy ---
Juoda teetä ja kuunnella ratioo.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 30.04.2015     kello on 05:47 ---Oletko tosiaan sitämieltä ettei kerrostalossa voi kuin juoda kaljaa ja katsoa telkkaria. On täällä vekkulia väkeä.

--- Lainaus päättyy ---
Tost sun lainauksen kohteesta tulis mieleen

https://youtu.be/uXfyRLLsslo

Jos ei tietäis että provo  >:(

Lerssinen:
Minä ainakin ahdistuin kerrostalossa asuessani ja havaitsin senkin että kaikki pikkuasiat alkoi ärsyttää = merkki siitä että mieli ei sinne sovi..

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 30.04.2015     kello on 08:34 ---Minä ainakin ahdistuin kerrostalossa asuessani ja havaitsin senkin että kaikki pikkuasiat alkoi ärsyttää = merkki siitä että mieli ei sinne sovi..

--- Lainaus päättyy ---
Se on juurikin näin, ei varmasti sovi kaikille kaikki asumismuodot. Minulle ei tulisi mieleenikään vaihtaa kerrostalon vapautta mihinkään toiseen asumismuotoon. Kaikella on varmaan puolensa ja kukin menee tyylillään.

Lerssinen:
Joo ei näitä silti yleistää sovi, toista vois ahdistaa oman mökin tekemättömät työt ja repsottavat nurkat ym  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View