Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mistä sitä lattialle mattoja?
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: JvM - 5.05.2011 kello on 10:15 ---Onko tää samaa mattoa mitä myös vihreänä myydään? Vihreällä pääsis autenttiseen kesä fiilikseen ;D
--- Lainaus päättyy ---
samaa kamaa..meil on harmaana ;)
JPVäisänen:
Minä leikkasin myös ite Prisman käytävämatosta maton Hymeriini.Mustanhar maata laitoin niin ei tarvi niin usiasti pestä :)
Sen verran fuskasin että tein pahvista ensin mallin jonka mukaan sitten lopullisen maton leikkasin. Ei ihan jämpti tullut mutta riittävän hyvä kuitenkin meille.
LMC-99:
Täältä sitä apua aina löytyy,kas kun ei itse aina huomaa kaikkia keksiä :)
-Nyt on sitten asennettu lattiamatot ja vihjeiden perusteella ne on nuo "terassimatot" beige on väri, aikaa meni pari tuntia,työ välineet mattoveitsi, sakset sekä punkkupullo, että mä nautin ;D
-Kesä saa tulla ja käpälä nousee kun kohdataan.. :D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 6.05.2011 kello on 16:49 ---Täältä sitä apua aina löytyy,kas kun ei itse aina huomaa kaikkia keksiä :)
-Nyt on sitten asennettu lattiamatot ja vihjeiden perusteella ne on nuo "terassimatot" beige on väri, aikaa meni pari tuntia,työ välineet mattoveitsi, sakset sekä punkkupullo, että mä nautin ;D
-Kesä saa tulla ja käpälä nousee kun kohdataan.. :D
--- Lainaus päättyy ---
Kyl näil "helteil" tarttee nestetasapainost hualehti ;D
Ipsu:
Terassimatto on muuten jees, mutta kovin ahkerassa käytössä se "nukkaantuu" ja sitten siihen ottaa kaikki kiinni. Varsinkin kuusen neulaset ja sahanpurut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta