Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
TV 4 hakee TAAS kuvattavia kesällä tuuriin ...
sipu:
mut mitä mä jäin monttu auki ihmetteleen siit mainoksest oli , JOS ILMOITTAUDUT saatat voittaa 4henkilölle asumisen ASUNTOVAUNUS oliko vuorokaudeksi ?.. jee mikä voitto ... oispa ny ollu siel hulpias hotellis edes >:( oletko ilmoittaumassa tv 4 Tuuri ohjelmaan ? itse en missään tapaukses , kun saan 100 varmaan olla siellä 2henken asuntoautos ...no-oo pient korvaust vastaan kylläkin :D :D :D :D
Dorotea:
Ja mä en menis vaikka olisi ollut vrk. hotellissa asumista. Aikoinaan työelämässä ollessani asuin noin 100-120 vrk. hotellissa/vuosi. Tuli ihan tarpeeksi sitä lajia. Mielummin asun vaunussa!!!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 4.05.2011 kello on 22:08 ---Ja mä en menis vaikka olisi ollut vrk. hotellissa asumista. Aikoinaan työelämässä ollessani asuin noin 100-120 vrk. hotellissa/vuosi. Tuli ihan tarpeeksi sitä lajia. Mielummin asun vaunussa!!!
--- Lainaus päättyy ---
eipä se elo siellä hotellissa varmaankaan hääpöst ollut .. mut en mäkään antais kuvat itteeni vaiks saisin ol sviitis viikon .. no eipä huolta .. en ilmoittautuis kuitenkaan linssiluteeks :) :) :)
Duster:
taidanpa jättää tuon "herkun" välliin, en oo niin julkisuuven kippee että naamaani lähtisin Tuurin tv-ohjelmaan näyttämmää
kaitsute:
Tunnustaako kukaan tulleensa kuvatuksi?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta