Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2590 kiertovesipumppu rahisee

<< < (3/6) > >>

Tomba-80:
Pistin yv:llä kans kyselyä noista kondensaattoreista. ..

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 20.04.2015     kello on 21:51 ---Miksi et kerro mistä saa hankittua? Mikä konkan jännite?

--- Lainaus päättyy ---
Valitettavasti on vähän sama asia kuin 2490 muuntajan tiedot. Olen nähnyt vaivaa näitten eteen.

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 20.04.2015     kello on 22:58 ---Valitettavasti on vähän sama asia kuin 2490 muuntajan tiedot. Olen nähnyt vaivaa näitten eteen.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kannata sitten täälä kehuskella että löytyy. Thumbd

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 20.04.2015     kello on 23:05 ---Ei kannata sitten täälä kehuskella että löytyy. Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Montako konkkaa tarvitset? Älä nyt hernettä nenään ota..? En minä mitään hirveitä pyydä niillä, tuossa on vieressä pussi. Minä nyt en ymmärrä.. Ei ollut tarkoitus tallata ketään varpaille.

Oikeasti on mennyt aikaa ja paljon. On perheeltä aika pois, kun olen näitä etsinyt. Joten ei kannata kovin harmitella. :-\

Ja ihmettelee että onko oikeasti karvaanarit näin pa porukkaa kun vähän jotain yrittää yhteisen hyvän eteen niin ollaan niin harmissaan. Joten jos mun pitää kaikki omat asiat julkaista, niin tulee niin paljon asiaa että toduuten torvi kertoo ja voi olla että kaikki ei tykkää tiedosta. Voin luovuttaa tiedon, mutta siitä pitää hyötyä jollain mukavalla tavalla, edelleen painottaen on ollut perheeltä hyvin paljon aikaa pois näitä ja monia muita asioita etsiessä pähkäilessä opiskellessa kantapään kautta.

Eipä taida olla mulla juuri mitään tänne annettavaa, jos yleisö haluaa voin siirtyä taka alalle..

Teukka-74:
Älkää herran nimessä tietäjät siirtykö vain pois saitilta. Ainakin minä tartten teidän
tietoutta vielä paljon  Thumb
Molemmat puolet tästä asiasta ymmärrän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View