Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Surkeat TV ohjelmat

<< < (3/3)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.04.2015     kello on 09:19 ---Eilen tuli varsin mielenkiintoinen luontodokumentti delfiinien elämästä.  Oli kuvattu "eläin"kameroilla veden alla ja päällä.
http://areena.yle.fi/tv/2208262

--- Lainaus päättyy ---
Näitä ihan kivvaa katsella tenavuuksienkii kanssa.
Dokumentteja saisi tulla .. kon oon niiin laiska lukemaan,mieluummin kattelee ,vaan ei ennää juurkaan dokkareita tvstä tule..haamillista on se. :(

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 19.04.2015     kello on 12:04 ---Näitä ihan kivvaa katsella tenavuuksienkii kanssa.
Dokumentteja saisi tulla .. kon oon niiin laiska lukemaan,mieluummin kattelee ,vaan ei ennää juurkaan dokkareita tvstä tule..haamillista on se. :(

--- Lainaus päättyy ---
Tuleehan onneksi kauniit ja rohkeat ;) :D

virpimu76:
 :( ei voi olla totta  :o  vieläkinkö se pyörii... ???  juu ei oo mulle se sarja huh huh

JPS:
Ennen yle veroa porukka itki sitä että jotkut eivät maksa lupamaksua ja siksi ohjelmat ovat huonoja,suurin osa ei tainnut edes tajuta että lupamaksu maksettiin vain ylen kanavista ja vetivät muidenkin kanavien ohjelmat samaan soppaan jos ne eivät itseä miellyttäneet.
Vaihtoehto jossa jokainen maksaisi vain niistä kanavista mitä katsoo tyrmättiin.
No nyt on saatu nauttia 500 miljoonan verotuottojen ohjelmista ja tarjonnasta,mikä on muuttunut ja tekikö se vero autuaaksi,onko tuolle summalle tullut katetta.
Taisi jäädä taas mustapekka käteen mutta eipähän perhana ainakaan naapuri luista maksuista  :laugh:

james_III:
Gentlyn tutkimukset kun lauantaisin katsoo niin eikös se tv viikko ole siinä  Thumb Areenasta site norjalaisten dokumetteja kun tulee töllöstä huonoon aikaan, esim nämä 2 toimittajaa jotka paloautolla meni mongoliaan taikka monsenin vaellukset pohjoismaissa taikka sitte intia reunasta toiseen tuktukilla  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View