Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Vetoaisan sähköpistoke: johdot?
Kva66:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.04.2015 kello on 22:38 ---Voithan tuon vielä vilkaista ennen "marmoritiskillä" vierailua ;)
http://karavaanari.org/index.php/topic,225.0.html
--- Lainaus päättyy ---
No olipas joku perehtynyt asiaan!
Neuvot näytti äkkipikaa koskevan Volvo V70-mallia. XC60 mallissa taitaa systeemi olla vähän erilainen, ainakin linkin ohjeen mukaan.
Äkkiseltään kyllä epäilen omia taitojani tuon uuden johtosarjan kytkemisen suhteen. Voi tulla kallis lasku, jos joku menee oikosulkuun.
Tiettyjen asioiden takia, ei minun kannata lähteä muutenkaan autoa sorkkimaan????
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.04.2015 kello on 21:53 ---Joo, mutta autossa lienee nyt paikoillaan ohjausboks vuodelta 2012, joka ei välttämättä ymmärrä ledin päälle. Sillä tuon kirjoitin ettei kannata alkaa vaihtelee tuohon Detskuun ledipolttimoita, ettei tuu ongelmia.
Ja tämä tarkoittaa siis vaan ajovaloja. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Se perävunumoduli on ohjelmoitava. Joten ei probleemaaa. Samalla kun huollossa käy niin saa tuonkin päivitettyä jos ei ole jo.
--- Lainaus käyttäjältä: Kva66 - 17.04.2015 kello on 23:59 ---No olipas joku perehtynyt asiaan!
Neuvot näytti äkkipikaa koskevan Volvo V70-mallia. XC60 mallissa taitaa systeemi olla vähän erilainen, ainakin linkin ohjeen mukaan.
Äkkiseltään kyllä epäilen omia taitojani tuon uuden johtosarjan kytkemisen suhteen. Voi tulla kallis lasku, jos joku menee oikosulkuun.
Tiettyjen asioiden takia, ei minun kannata lähteä muutenkaan autoa sorkkimaan????
--- Lainaus päättyy ---
Tämämpä takia linkkasin tuon alkuperäisen. Noita olen itse laittanut useita paikoilleen. Mukana tulee asennusohje kuvineen. Helppo laittaa.
seijantie:
Minusta se Detskun alkuperäinen pistoke on hyvä,koska vieläkin autoihin laitetaan noita 7 napasia rasioita jollet erikseen vaadi 13 napaista.Se alkuperäinen toimii 7 napasessa rasiassakin jos kytkentä vaan on standardin mukainen.Minä vaihdatin hätäpäissäni sen Detskun pistokkeen kun mistään ei muka löytynyt sitä Westin rasiaa.Paitsi kun kävelin vaunuliikkeeseen ja katsoin että tossahan niitä on hyllyssä, tosin muutama viikko liian myöhään. ;D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Kva66 - 17.04.2015 kello on 23:59 ---No olipas joku perehtynyt asiaan!
--- Lainaus päättyy ---
Lähinnä tiedoksi tuon linkkasin. Saa käyttää mutta ei oo pakko ;)
Tuon ohjeen mukaan autossasi on suora kaapeli vetokoukun pistokkeen ja trw-boksin välillä. Tai onhan siellä sisällä haaroja/liitoksia, jotka ei mun mielestä ole hyvä asia. Esim. Maajohto tulee kuvien mukaan yhtenä ulos nipusta, vaikka toisessa päässä pitäisi olla 3 2.5 neliöistä.
Mutta helpoin on hakea se valmis 13 napaisen sarja ja vaihtaa se suoraan entisen paikalle. Mitään ohjelmointeja ei pitäisi tarvita, kun autossa on jo toimiva koukku.
Kva66:
Kysyin varaosaliikkeestä johtosarjaa. Vielä ei tullut varmuutta löytyykö sopivaa, valmista johtosarjaa valmiina varaosana.
Maanantaina selviää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta