Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Luotettava kosteusmittari? ja kosteusprosentit?

<< < (3/4) > >>

Oulaa:
Bilteman halpa piikkimittari näytti samoja arvoja kuin myyjän kosteusmittauspöytä kirjaankin oli merkitty kun olimme auton ostaneet.
Ekan kesän seurasin kuinka kosteus alkoi meidän käytössä pikkuhiljaa laskea lisää .
Ihan hyvä mittari ja siinä on kalibrointisysteemi mukana .
Käyttöohjeeseen tutustuminen on kova sana .
Valtaosa noista mittausreijistä on meillä kaappien ja komeron sisällä ,mitä ne siellä haittaa .

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 15.04.2015     kello on 20:35 ---Valtaosa noista mittausreijistä on meillä kaappien ja komeron sisällä ,mitä ne siellä haittaa .

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on ikkunoiden alla muutama reikä. Ei pahemmin näy, varsinkin kun valoverhot on edessä.

Tai no, mitä minä tässä sanon, katsokaa itse:

Beagle:
Mitä rosentteja teillä on näyttänyt? Eräs vaunu kiikarissa ja siinä on 17% kosteutta mitattu nurkissa. Onko se paljon?

K.E.V:
Ei ole mitään
Edit: Siis tuota ei lasketa kosteudeksi.

JeanS:

--- Lainaus käyttäjältä: Beagle - 23.04.2015     kello on 19:45 ---Mitä rosentteja teillä on näyttänyt? Eräs vaunu kiikarissa ja siinä on 17% kosteutta mitattu nurkissa. Onko se paljon?

--- Lainaus päättyy ---
Nuo prosentit riippuvat paljon siitä mikä on nollapiste.

Jos nurkissa on 17% kosteampaa, kuin muualla ja mittauksesta on poissuljettu tukirakenteiden ja kaapeleiden tuomat vääristymät, niin kyseessä on selvä vuoto.
Jos kosteutta on jokanurkassa, niin aikamoisen projektinhan tuosta taitaa saada, jos kuntoon haluaa laittaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View