rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Asuntovaunussa seinissä tummia läikkiä,mutta seinät on kovat.  (Luettu 13132 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:55
Vanhahko on vaunu minullakin ja on pitänyt vähän kunnostaa mm. etuikkunan ympärystä, mutta hyvin on palvellut. Istuintyynyt olen uusinut ja etuosan istuinryhmän muuttanut U-muotoon.



*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vaunu hobby 1983.
Tosissaan kaikki kohdat on kovia paitsi se yksi kohta seinässä joka on pehmeä mutta ei märkä.tarkallee voisi sanoa pieni pehmentymä.ja lattia n.s muree/natisee 10cm matkalta.
Harmi paikka ku en kuvia tajunnu ottaa ja vein vaunun jo säilytykseen 200km päähän mut otan kuvia ku käyn siellä.
Mun käyttöä nuo ei haittaa paitsi sitten jos on hometta ja alkaa olemaan hengitysvaikeuksia ja kurkkukipuja jne. Mut vaunussa yöpymällä selviää mut vaunuilu tuntuu mielekkäältä harrastukselta ni joskus ostan paremman vaunun sen käyn paremmin läpi :)  pidin tota halpana 1300e vaunu oli hobby 535 vm 1983 ei katsastettu.kaipa tosta tossa kunnossa jotain saa kun myy pois aikanaan.
Pahoin pelkään että vaunusi on mennyttä ja kannattaako terveytäsi vaarantaa kun menet vaunuusi ja on homeessa.
Voin ostaa vaunusi 200e ni säästät kaatopaikka maksun.Ota yhteyttä meilitse.

Oletteko hyviäkin tuttuja keskenänne?Ku on nuo kirjoitustyylit niin samanlaiset.  :laugh:

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.11.2015 kello on 17:54
Empä ainakaan tietoinen että täällä tuttuja mulle ois :)
Tarkoituksena ei ollut aiheuttaa pahaa mieltä vaan  vitsailla mut oli huonoa huumoria.anteeksi.k yllähä jokainen hoksaa aloittaja kertoi maksaneensa vaunusta 1300e.Halvin nettikaravaanarin vastaavainen vaunu oli 2000e hintapyynti.Joten tuskimpa aloittaja tekee tappiota vaikka vaunun möisi pois.