Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Enää ei voi luottaa mihinkään

<< < (3/5) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  4.05.2011     kello on 11:51 ---En ymmärtänyt LMC:n hiljaista kommentointia laisinkaan, mitähän vaaraa hän sitten tarkoitti jos ei tuota kameratolppaa, mun puolesta tomppa saa ilmoitella vaikka ajoreittini jos koppalakki on niin kiinnostunut menemisistäni. Ajelen +5 yli rajoitusten kuten tähänkin asti, poliisit kylläkin pysäytti pari viikkoa sitten Kotisiilin kohdalla, oli mittarissa 85 km/h sikäli jännä kun ajeltiin rekan perässä ja rekka sai mennä menojaan... :o

--- Lainaus päättyy ---

Takavuosina tuli saatua ylinopeussakko. Oli heinäkuun lopun suununtaiaamu kello noin 6,30 ja paikkana Porttipahdasta hieman Sodankylään päin. Tiellä rajoitus 100kmh, mutta alla Hiace ja perässä venekärry. Huomasin peilistä auton lähestyvän kovaa takaapäin ja ihmettelin kun se jäi taakse roikkumaan. Noh sielläpähän roikkuu, ajettelin ja jatkoin samaa vauhtia kotiapäin. Noin 5km seurannan jälkeen auto ajoi viimein ohitse ja eikun vilkut päälle.
Olivat mitanneet korkeimmaksi nopeudeksemme 87kmh ja sakothan siitä mätkähti.
Kaipa se oli aiheellista ???

Onneksi ei ole tullut niitä sakkoja silloin kun jo omastakin mielestä olisi ollut ihan aiheellista ;D

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  4.05.2011     kello on 11:51 ---En ymmärtänyt LMC:n hiljaista kommentointia laisinkaan, mitähän vaaraa hän sitten tarkoitti jos ei tuota kameratolppaa, . :o

--- Lainaus päättyy ---

Sarkasmi on vaikea taiteen laji..eli juuri tuota kameratolpaa tarkoitin ,että se navi siitä ennakkoon ilmoittaa 8)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen -  4.05.2011     kello on 12:45 ---Olivat mitanneet korkeimmaksi nopeudeksemme 87kmh ja sakothan siitä mätkähti.
Kaipa se oli aiheellista ???

--- Lainaus päättyy ---

Minut ja mun edellä ajavan puhalluttivat ja antoivat huomautuksen tuosta lievästä ylinopeudesta.

perho-ukko:
 Olen rikkonut lakia,tänään kävin kylällä,mittari näytti 110,kaheksan kympin rajouitus !! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  4.05.2011     kello on 14:15 --- Olen rikkonut lakia,tänään kävin kylällä,mittari näytti 110,kaheksan kympin rajouitus !! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Taitaa ukko tulla suoraan linnatuomio ;) ::).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View