Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Pyöräteline auton perrään
Oulaa:
Saatte arvata vienkö jonnekkin asennettavaksi :'(,oikein arvasitte :P Asennusohjekäskee etsimään vahvimmat kohdat seinästä ????
No eiköhän jotain palkkia tai rimaa ole reikien vieressä .
Taitaa tarvita vain laittaa tuommoinen matala malli kun on tuota seinäkorkeutta niin vähän .
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 14.04.2015 kello on 22:20 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Saatte arvata vienkö jonnekkin asennettavaksi :'(,oikein arvasitte :P
Taitaa tarvita vain laittaa tuommoinen matala malli kun on tuota seinäkorkeutta niin vähän .
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on samanmerkkisessä yläkiinnikkeet ikkunan yläpuolella. Ikkuna liukuikkuna ja teline ei silloin estä käyttöä.
88k5:
On mullakin huussin yläsaranoitu ikkuna telineen takana - saa ihan riittävästi auki ~30o. Piti vain ottaa nasks-naks -lukitus pois päältä kun ei saa riittävästi avattua sulkemisen vapautukseen. Mulla vielä kasetin huoltoluukku telineen alapuolella. Siksi piti nostaa teline aika ylös, mutta kasetin saa huollettua vaikka pyörät telineessä..
Jukeli:
--- Lainaus käyttäjältä: ladisto1 - 11.04.2015 kello on 12:45 ---Minä käytin vetokuulaan laitettua halpishallin mallia. Siihen mahtuu pari pyörää ja kun em. laitetta hieman muuntelee niin sitten se on bra värkki :)
--- Lainaus päättyy ---
Laitakko vähän vinkkiä mimmonen ja mistä....
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ladisto1 - 11.04.2015 kello on 12:45 ---Minä käytin vetokuulaan laitettua halpishallin mallia. Siihen mahtuu pari pyörää ja kun em. laitetta hieman muuntelee niin sitten se on bra värkki :)
--- Lainaus päättyy ---
Vetokuulan kaula ja telineen koura eivät välttämättä ole yhteismitallisia, joten teline voi kallistua yhdenkin pyörän painosta. Sinne kouraan kun hitsaa 'holkinpuolikkaat', jotka estävät kallistelun, homma alkaa toimia. Sitten vielä pieni palikka joka estää pyörimisen....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta