Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Vapaata Audi-keskustelua

<< < (8/18) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.02.2017     kello on 11:14 ---Kumma kun eivät edes ymmärrä että turvavarusteitten toiminnan voi tarkistaa testerillä.

--- Lainaus päättyy ---

Ja milläköhän testerillä "tarkistat" noiden mainitsemieni korikorjausten toiminnan, ettei sinne entisen ryppypellin tai suurlujuusteräksen tilalle ole pokkana vain laitettu tavis-mustaa palapeltiä? Aktiivilaitteet, kuten airbag ja turvavyökiristin jollain testerillä kenties voi jopa tarkistaakin ???

K.E.V:
Volvoissa esim Vidalla, Mersuissa Starilla pääsee eri modulit testaamaan. Nissaniin en ole tutustunut.
Noita kahta ensinmainittua olen asentanut muutamille korjaamoille.
Kyllähän se on hassua että peltisepät ottais rullatavaraa ja siitä takoisivat muotopalkkia, kun valmiita korjauspaloja on saatavissa ja nehän voi ottaa toisesta autostakin.

kimi:
Airbagin voi korvata vastuksella. Useaan merkkiin joissa ei matkustajan turvatyynyä saanut kytekettyä pois erikseen merkkiliikkeestä sai vastuksen. Ei se testeri tiedä onko siinä tyyny vai onko se korvattu palikalla joka antaa oikeat lukemat testerille.

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 19.02.2017     kello on 11:30 ---Kauas on jo karannut alkuperäisestä aiheesta mutta eiköhän modet siivoa rönsyt omaan ketjuunsa joten jatketaan...

Jos olisin käytettyä kalustoa ostamassa niin tarkistaisin sen historian papereista ja edellisiltä omistajilta oli sitten suomiauto tai tuontitavara. Ja jos tuonti on balttian maista niin olisi itselle kyllä osastoa ei jatkoon.

Sivusta on tullut seurattua kun kaveri on noita Liettua - Latvia akselilta roudannut tänne myyntiin. Osassa halvan hinnan on selittänyt siellä tehty tekniikkaremontti, osassa joku muu seikka.

Muutama vaunukin on tullut ja aina ostaja löytynyt. Mutta itse olen kyllä ihmetellyt noiden hullun halpaa ostohintaa ja historiaa. On ollut alun perin Ranskaan rekisteröityä Liettuan kautta kiertänyttä vaunua jne.

Ja taustaksi että silloin kuin vielä tuli ajettua omalla kalustolla niin viimeiset neljä tähtinokkaa oli Saksantuontia joista kolme jälkimmäistä tuli itse haettua. Eli ei sinänsä mitään tuontikalustoa vastaan.

--- Lainaus päättyy ---

Otsikko oli vapaata keskustelua... Ja sitä on tullut. Tottakai dkw, ifa, donau, horch, wanderer, jne kuuluu Audi vapaaseen keskusteluun. Tietysti.

K.E.V:
 ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View