Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Auton ilmastoinnin puhkaisu

<< < (5/5)

tapani pokkinen:
Mun täytyy pyytää mitä nöyrimmin Arskalta anteeksi. kaivoin esiin sen ketjun missä tilasin sulta sen helmihopeen, laitoin vaan, että tee meille tuollainen keskipitkänä. Typeränä en lukenut kunnolla vastaustasi jossa kysyit tarkempaa ohjetta ja jäin itse vain odottamaan, että saan taas hienon paketin ja monta syntiä rouvaltani anteeksi :-[

Noh tulee niitä uusia mahdollisuuksia ja ei sillä meidän harakalla ole vasta kuin kaksi SINUN tekemää korua.
-tapani-

Arska:
Sorry Tapani,vikaa oli minussakin,olisi pitänyt laittaa yv:tä niin kaikk olisi kunnossa..
Tosiaan tuohon mun kotteron ilmastointiin yritettiin saada uusia putkia mutta eipähän tuohon uusia löytynyt.. Ilmastointi on maahantuojan jälkiasentama jajopa asennusfirmakin löytyi mutta kun olivat laittaneet sen seitsemää erilaista systeemiä autoihin niin oikeanlaisia putkia ei vaan millään löytynyt. Joku metallimies putket hitsasi ja lisäsi monta kannatinta putkille ettei enää tärinästä murru poikki. Ekalla kerralla oli putki poikki konehuoneen puolelta ja toisella kerralla ne oli katkenneet kojetaulun alta kennon juuresta..

felmit:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  8.04.2015     kello on 22:32 ---DOT5 ei kerää.

--- Lainaus päättyy ---

Ei niin paljoa, sillä on DOT 5 on silikonipohjainen, (rallineste)
mutta älä vaan menen sekoittamaan sitä muihin tavanomaisiin jarrunesteisiin DOT 3, 4 tai 5.1:een

Enempää ohi aiheen en ala vääntää...

tapani pokkinen:
Nonni, aamulla puhelimessa viesti, jotta paketin saa noutaa matkahuollosta. Lähettäjänä Lapin Auto-osa Rovaniemeltä.
Eilen tinkasin Sulo Vilenin tyyliin ja maksoin saman tien. Toki lähtöhintakin oli melko sopiva, mutta ei kait sitä kukaan käytetystä tavarasta enää täyttä hintaa Thumb

Nyt jos lauhdutin on vielä soiva peli niin hattua nostan tuolle Lapin Auto-osalle Thumb Thumb Thumb
-tapani-

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View