Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Kausipaikalla vesien kanssa pelailu

<< < (5/6) > >>

Lahti32:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.04.2015     kello on 23:37 ---En ole missään vielä tavannut ajokaivoa, johon olisi saanut tyhjentää mustia vesiä.
Eiku saattoiko Kunkulla olla sellainen??

--- Lainaus päättyy ---

No mitenkäs kun minä en oo nähnyt missään ajokaivoa johon ei saisi laskea mustia vesiä? Tarkemmin mietittynä oliko Porissa Tikkulan ABC.llä sellainen johon vain harmaita sai laskea. Ajokaivothan johtaa viemäriin. Sinne se mustakin vesi kuuluu.

mulla on vesisysteemissä 300 litran tankki. Pidemmässä parkissa se tuppaa myös loppumaan ja tankkaan sen 30 litran astiasta sähköpumpulla. Auton kyljessä on pistoke johon tökkään pumpun töpselin ja kas vesi kiipeää letkua pitkin tankkiin

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.04.2015     kello on 23:33 ---Talvikausipaikalla ei ole oltu, mutta kesällä homma hoituu samoin kuin normireissuillakin.
Vesi säiliöihin 10 litran kastelukannulla.
Jätevesi kulkee 20 litran pyörällisellä säiliöllä.
Kemssasäiliön saa kuskattua laivalta tuodulla kaljakärryllä ;)

--- Lainaus päättyy ---
Näin toimin myös talvella tosin mulla on kemssassa omat pyörät niin sitä voi vetää perässä. ;)

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  7.04.2015     kello on 14:41 ---  Muutamalla ABC:llä oon nähny,kahdesti käyttänyt. Esim. linja-autot tarvii sellaisen.

--- Lainaus päättyy ---
Tuskinpa mistään on kahta viemäriä puhistamolle vaikka tyhjennyspaikat oliskin vierekkäin.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis -  7.04.2015     kello on 18:58 ---Tuskinpa mistään on kahta viemäriä puhistamolle vaikka tyhjennyspaikat oliskin vierekkäin.

--- Lainaus päättyy ---
Enpä ole koskaan tainnut ABC:llä tyhjentää harmaita, yleensä SFC alueilla. Niillä se harmaa menee usein imetykseen ja mustat puhdistukseen, jolloin harmaavesikaivoon ei saa tyhjentää mustia vesiä.

Roksis:
Minä tyhjennän aina kotiin palatessa kun on lähes nurkalla. Samalla kun harmaat valuu, kemssan tyhjentää. Sitten sisältä jotain ostamaan. Joskus jopa syönkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View