Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Varoitus Best-Caravanista

<< < (2/7) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  2.04.2015     kello on 16:54 ---Heiltä meni kuulemma 2 tuntia liimata 1,5 metrin verran  kalvoa vanerilattiaan. Lisähinnasta eivät tosin viitsineet ilmoittaa.

--- Lainaus päättyy ---
Ei helkutti!

smy:
Myös huonoja kokemuksia paikasta. Tosin palvelun suhteen, hinnat on suolaisia jo kysyttäessä. Mutta ärsyttää kun olen varmaan 5 kertaa käynyt siellä eri asioissa niin aina on tympeä palvelu ja ei koe kyllä ollenkaan itseään 'toivotuksi' asiakkaaksi.
Ehkä palvelu olisi eri jos tekisi auto/vaunukauppoja paikassa mutta olen tavannut ostaa yksityiseltä.

Timontti:
Olin vuonna 2012 saanut mainonnasta tuosta yhtiöstä hyvän kuvan ja olin jo oikeastaan päättänyt, että ostan seuraavan autoni heiltä. Ensimmäisenä yhteydenottona lähetin sähköpostitse erään kysymyksen yhdelle yhtiön omistaja-johtajista Hyvinkäälle. En koskaan saanut siihen mitään vastausta. Nykyisen autoni ostinkin sitten muualta.

kimi:
Espoon Juvanmalmilla toimiva liike on toiminut ok ainakin varaosien ja tarvikkeiden suhteen. Hyvinkäällä olen pari kertaa käynyt kääntymässä, kauppoja ei ole syntynyt

Haapaniemen Paroni:
Kovasti mainostaa itseään Facebookissa...Tied ä sitten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View