Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Varoitus Best-Caravanista

<< < (4/7) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: viitalar -  2.04.2015     kello on 21:28 ---Minulla on helvatin hyvät kokemukset täältä turun /liedon bescaravaaniata on asialista porukkaa myyjien kuin huollon kavereilta ,perkule tulkaa käymään täällä turkusessa
t.rauno

--- Lainaus päättyy ---

Mut eikös se olekin Carawall lainanimellä.
Henkilökunta ja tavat vanhan mukaiset

Pefletti 750:
Carawallista ainakin mulle jäi "hyvä maku" !
Ekan vaunun ostin espoosta mitä pidin vaan puol vuotta kunnes totesin että tarvitaan isompi , saman hyvittivät minkä maksoin kun vaihdoin sen uuteen lmc 720 rdk malliin !
Takuu huollotkin meni ilman kädenvääntöä.  Thumb

560FMK:

--- Lainaus käyttäjältä: smy -  2.04.2015     kello on 17:08 ---Myös huonoja kokemuksia paikasta. Tosin palvelun suhteen, hinnat on suolaisia jo kysyttäessä. Mutta ärsyttää kun olen varmaan 5 kertaa käynyt siellä eri asioissa niin aina on tympeä palvelu ja ei koe kyllä ollenkaan itseään 'toivotuksi' asiakkaaksi.
Ehkä palvelu olisi eri jos tekisi auto/vaunukauppoja paikassa mutta olen tavannut ostaa yksityiseltä.

--- Lainaus päättyy ---
Eipä voinut palvelusta puhua vaunukauppoja hieroessa. Yritin toissakesänä tarjotella vaunua vaihdossa, mutta eipä kiinnostanut myyjää alkuunkaan edes tarjousta jättää 3-vuotiaasta Hoppystä. Sanoi että samanlainen jo pihassa, taitaa olla muuten edelleenkin. Eipä ihme kun kalliimmalla yrittäävät myydä mitä uus maksaa. :o

Hobbyn takuuasiassa olisi pitänyt minun maksaa heidän tehtaalta saadun korvauksen ja heidän tuntiliksan välinen erotus. Onneks löyty muitakin paikkoja.

Tarvikekauppa ihan ok, mutta ei mitenkään edullinen.

Aakku:
Nyt voisin näin puoleettomana sanoa, kun en ole koko firmassakaan käynyt.......

Pistäkää tämä ketju hiekkalaatikkoon hyvän sään aikana.

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  3.04.2015     kello on 15:34 ---Nyt voisin näin puoleettomana sanoa, kun en ole koko firmassakaan käynyt.......

Pistäkää tämä ketju hiekkalaatikkoon hyvän sään aikana.

--- Lainaus päättyy ---

:laugh:

He,he! Hyvä ennustus. On meinaan mielipiteitä herättävä firma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View