Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunun päivitys uudeempaan - Hobby vai Solifer?
Alan:
No ostitko pois?
dados87:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.04.2015 kello on 11:15 ---No ostitko pois?
--- Lainaus päättyy ---
No en vielä.oli aika paljon käytön jälkiä mutta fixaamisella niistä selviää.hajuton vaunu oli ja pinta kosteusmittarillla mittasin vaunun ja totesin sen olevan kuiva.ehkä eniten vaivasi se että.siinä oli sellainen aquaflex lämmitin joka ei oo mulle tuttu kapistus ja se että siinä oli itse vaihdettu vesipumppu joka oli liian tehokas josta syystä se pulputti vettä paisuntasäiliössä.j a huomasin sen että lämmitin ei sammunut ollenkaan vaikka käänsi termostaattia ihan nollille.onko tuo normaalia ki en yhtään tunne tuota lämmitintä.oli näköjään primuksen tekemä
dados87:
Tulin äsken kotiin kävin katsomassa hobbya 650 nestekierto lämmitys.vm 2001 oli mielestäni siisti kaikki oli ehjänä ja tuoksuton vaunu.takanurkassa oli jälki kosteudesta mutta mittarin mukaan rutikuiva.tuntui kovalta ja kuivalle myös käsin koskettaessa.oisko ollu jokin kondensio jälki tiedä häntä.mitä luulette kannattaako ostaa.yleisilmeeltä än tosi siisti ja hyvin pidetyn näköinen.mielipitei tänne arvostettais nyt kovasti
Alan:
Monella Hobby on ja moni on kai tyytyväinenkin. Osittain vaunujen suuren määrän vuoksi on myös paljon ollut juttuja erilaisista laatuongelmista. Minä päätin niiden perusteella katsella muuta merkkiä.
Vaan kuta vanhempi vaunu sitä enemmän kunnolla on merkitystä.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.04.2015 kello on 22:24 ---Monella Hobby on ja moni on kai tyytyväinenkin. Osittain vaunujen suuren määrän vuoksi on myös paljon ollut juttuja erilaisista laatuongelmista. Minä päätin niiden perusteella katsella muuta merkkiä.
Vaan kuta vanhempi vaunu sitä enemmän kunnolla on merkitystä.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla käynyt vähän samalla tavalla, hobbystä on siirrytty LMC:en. JA tuo viimeinen lause pitää varsinkin paikkansa.
Sitä on vaan vaivaa nähtävä, jos meinaa saada siistin käytetyn vaunun, ne on kovasti jo yksilöitä.
Ja suosittelisin alde/primus lämmitin linjalla pysymään.
Yksi keino on laittaa ilmoitus vaikka paikalliseen lehteen/tori.fi, että ostetaan vaunu jne kun vaunuja on myös hiljaisessa myynnissä, joista ei ilmoiteta mitään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta