Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Kaasupullon kesto?

<< < (3/4) > >>

migel:
Mulla kestää sen 6-päivää kovalla käytöllä.....  t migel

matson1:
Joskus tuntuu että pullojen kaasun laadussa on eroja, joskus tuntuu että ei lopu millään ja joskus hurahtaa nopeasti.
Vaikkakin lämpötila on ollut suunilleen sama......
Liekkö kukaan aatellut samoin, tosin mulla varmaan helpoin seurata tuota kulutusta kun auto lämpiää kaasulla kokoajan nyt jo 3.5 vuotta.

Alan:
Olen ihmetellyt sitä, miksi ahkerasti grilllatenkaan vanha 2-3 polttimella käytettävä Landmann -kaasugrilli ei kuluta edes pullollista kesässä.

Nyt yrittänyt saada viime kesän pulloa loppuun, vaan ei onnistu.

Hauho:
Kun auton vaihdon myötä palasin pieneen jääkaappiin niin kaasu tuntuu kestävän tupla-ajan siihen kaappiin verrattuna jossa oli erillinen ovellinen pakastinlokero.  No olihan se melko paljon isompikin, mutta ilmiselvästi kaasurosvo.
Kevätreissuilla toukokuussa kuukaudessa kaksi täyttä pulloa riitti nipin napin.  Tosin myös autossa silloin ilmalämmitys ja joskus lisänä pieni puhallin jotta sai lämpötilan "kotilämpöön" tuonne +23 asteeseen.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho -  2.04.2015     kello on 10:33 ---Kun auton vaihdon myötä palasin pieneen jääkaappiin niin kaasu tuntuu kestävän tupla-ajan siihen kaappiin verrattuna jossa oli erillinen ovellinen pakastinlokero.  No olihan se melko paljon isompikin, mutta ilmiselvästi kaasurosvo.
Kevätreissuilla toukokuussa kuukaudessa kaksi täyttä pulloa riitti nipin napin.  Tosin myös autossa silloin ilmalämmitys ja joskus lisänä pieni puhallin jotta sai lämpötilan "kotilämpöön" tuonne +23 asteeseen.

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa autossa ei liene ollut eristeitä ollenkaan?? Vai miten Toukokussa tarvitsee varsinaisen lämmittimen lisäksi vielä toisen puhaltimen jotta saa 23 astetta sisälämmöksi??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View