Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Käytätkö juomavetenä kulkimen omaa säiliötä vaiko pullovesiä ?
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 2.10.2013 kello on 12:44 ---Niin, no.. Meillä ainakin kiertää raikasvesiletku ympäri vaunua ja kun näin että putken sisältö kasvoi jotain vihreää pitkää haituvaa, niin ehkä minä sitten olin liian hysteerinen kun kieltäydyin käyttämästä kyseistä vettä juomiseen/ruuanlaittoon. Nyt on kyllä letku uusittu, mutta mietin että paljonki sitä samaa kakkaa kasvaa hanan sisällä..
Jotenka meillä elintarvikevesi kulkee 10 tai 20 litran hanallisessa kanisterissa. Ja toiseen vaunuun aion tehdä saman letkunvaihto-operaation :-X
--- Lainaus päättyy ---
Onhan olemassa puhdistus/desiviointi aineita,jos "pöpöjä" pelkää !
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 2.10.2013 kello on 12:59 --- Onhan olemassa puhdistus/desiviointi aineita,jos "pöpöjä" pelkää !
--- Lainaus päättyy ---
Meikäläisellä kympin astia juomavettä varten, lähinnä siksi, kun säiliövesi maistuu muoville muutaman päivän jälkeen. :)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 2.10.2013 kello on 13:04 ---Meikäläisellä kympin astia juomavettä varten, lähinnä siksi, kun säiliövesi maistuu muoville muutaman päivän jälkeen. :)
--- Lainaus päättyy ---
Pistä juomaveteen vähän kossua !!!!!
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 2.10.2013 kello on 12:44 ---Niin, no.. Meillä ainakin kiertää raikasvesiletku ympäri vaunua ja kun näin että putken sisältö kasvoi jotain vihreää pitkää haituvaa, niin ehkä minä sitten olin liian hysteerinen kun kieltäydyin käyttämästä kyseistä vettä juomiseen/ruuanlaittoon. Nyt on kyllä letku uusittu, mutta mietin että paljonki sitä samaa kakkaa kasvaa hanan sisällä..
Jotenka meillä elintarvikevesi kulkee 10 tai 20 litran hanallisessa kanisterissa. Ja toiseen vaunuun aion tehdä saman letkunvaihto-operaation :-X
--- Lainaus päättyy ---
Meillä oli vaunussa aikoinaan sama juttu, siihen loppui sen veden käyttäminen juomiseen.
Autossa oli pientä kasvustoa vesipumpun suodatinverkossa ja sen puhdistin ja vesijärjestelmän pesin, nykyään minä juon kraanavettä, mutta vaimo ei, hän ei edes eläimille sitä anna.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 2.10.2013 kello on 13:09 --- Pistä juomaveteen vähän kossua !!!!!
--- Lainaus päättyy ---
Ja tilkka mehua. Thumb
Metsäretkellä ollessani en ole koskaan tutkinut onko purovedessä kasvustoa. Ja koirat ja kissat litkii vettä vesirapakoistakin. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta