Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Käytätkö juomavetenä kulkimen omaa säiliötä vaiko pullovesiä ?

<< < (8/22) > >>

Duster:
Mulla Micropur-neste käytössä, korkissa annosteluviivat. Mulla tupa-autos 100l säiliö, tota laitettu joukkoon ja ootettu rapian parituntia ja alettu käyttämään vettä normaalisti. (Purkin kyljen ohjeessa sanotaan 1 ml(25tippaa)/10 l vettä. Lisää micropur liuos puolitäyteen tankkiin veden sekaan ja täytä tankki täyteen välittömästi, odota minimissään kaksi tuntia, ennen veden käyttämistä.).
Ostin tuon Micropur liuosputelin ML-Caravanista Orimattilasta.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster -  3.05.2011     kello on 12:54 ---Mulla Micropur-neste käytössä, korkissa annosteluviivat. Mulla tupa-autos 100l säiliö, tota laitettu joukkoon ja ootettu rapian parituntia ja alettu käyttämään vettä normaalisti. (Purkin kyljen ohjeessa sanotaan 1 ml(25tippaa)/10 l vettä. Lisää micropur liuos puolitäyteen tankkiin veden sekaan ja täytä tankki täyteen välittömästi, odota minimissään kaksi tuntia, ennen veden käyttämistä.).
Ostin tuon Micropur liuosputelin ML-Caravanista Orimattilasta.

--- Lainaus päättyy ---

tuo kuulostaa hyvälle pitää ottaa nimi talteen , kun taas ajellaan caravaanliikkeessä ostan tuota sitten ..kiitokset vinkist  :) :) :) :)

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  3.05.2011     kello on 13:23 ---tuo kuulostaa hyvälle pitää ottaa nimi talteen , kun taas ajellaan caravaanliikkeessä ostan tuota sitten ..kiitokset vinkist  :) :) :) :)

--- Lainaus päättyy ---

On sillä firmalla nettisivutkin ja nettikauppa

massimo:
Itse tilasin micropuria nestemäisenä vapaa-ajan tarviketalosta. ainetta saa myös jauheena. Kyseistä ainetta löytyy myös Hyvinkäältä Best Caravanista.

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  3.05.2011     kello on 09:18 ---Joka kevät ennen lomakauden alkua pestään juomatankki soodalla sekä tietysti huuhdellaan putkistot, ei ole limottunut ei ole pöpöt iskeneet, samaa vettä vessan huuhteluun sekä kaffin keittoon että aamujanoon..(mikäli olut on loppu).

Täydennystä on otettu mistä sitä on ollut saatavilla viimeiseksi täytettiin konsessa pärnussa, eikä tähän päivään mennessä ole vatsa niistä "pöpöistä" möyrinyt.

Suomalaiset ovat turhan tarkkoja noitten hygieenisten asioiden kanssa, ja ehkä siksi maha menee ripuli tilaan välittömästi kun hiihdetään naapuriin.

 

--- Lainaus päättyy ---

Koko ikäni olen retkeillessä juonut niitä vesiä mitä eteen on sattunut. Koskaan ei ole ongelmia ilmennyt. Toki kotona täytän auton ison raitivesisäiliön hanasta ja juomavedet erillisiin päniköihin. Mutta kun tuolla pohjoisessa kuljetaan niin usein se juoma kuin käyttövesikin tankataan niistä vesistä mihin KALATKIN pissii. Ei ole yks eikä kakskaan kertaa, että samaa äyskäriä mihin veneessä pissin, saatan myöhemmin käyttää juoma-astiana, siis vesillä liikuttaessa :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View