Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Vessan huuhtelu. vedellä vai kemikaalilla?

<< < (4/7) > >>

migel:
Suokaa anteeksi mielipiteeni mutta minulla on noita portapotteja jotain kolme kappaletta ja ikinä niitä ei ole käytetty,sillä mielestäni ne eivät voi vaan toimia ja olisi lähes perverssiä vetää kunnon kaapeli sinne ja alkaa sitä hämmentämään jollain litkuilla.
Ymmärrän naispuolisten pisutarpeen kyseiseen vempaimeen muttta miehet voivat kusaista mettään ja tukevammat tarpeet puuceehen tahi johonkin vessaan joita nyt kyllä löytyy sieltä sun täältä! :D  t migel

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  2.04.2015     kello on 01:30 ---
Ymmärrän naispuolisten pisutarpeen kyseiseen vempaimeen muttta miehet voivat kusaista mettään ja tukevammat tarpeet puuceehen tahi johonkin vessaan joita nyt kyllä löytyy sieltä sun täältä! :D  t migel

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä oma kemssa hakkaa julkiset vessat 100-0. Pieni vaiva pysähtyä ja tyhjentää/huuhdella säiliö siihen tarkoitettuun paikkaan.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  2.04.2015     kello on 01:30 ---Suokaa anteeksi mielipiteeni mutta minulla on noita portapotteja jotain kolme kappaletta ja ikinä niitä ei ole käytetty,sillä mielestäni ne eivät voi vaan toimia ja olisi lähes perverssiä vetää kunnon kaapeli sinne ja alkaa sitä hämmentämään jollain litkuilla.

--- Lainaus päättyy ---
Mehtäläiselle riittää riuku isommallekin tarpeelle.

Minä en ymmärrä, miksi pitää juosta ympäri alueita vessan perässä, kun se oma siisti on siinä vieressä. Kun käyttää niitä annospusseja, vessa ei haise missään vaiheessa ja tyhjennys tulee parin päivän välein. Ja homma on siistiä, kun se ei haise edes tyhjentäessä.  Paitsi silloin haisee kun se edellinen tyhjentäjä on joku köyhä, jolla ei ole ollut varaa kemikaaliin tai on sitten käyttänyt jotain huonoa ainetta (bIohajoavaa?  ;D)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  2.04.2015     kello on 07:33 ---Mehtäläiselle riittää riuku isommallekin tarpeelle.

Minä en ymmärrä, miksi pitää juosta ympäri alueita vessan perässä, kun se oma siisti on siinä vieressä. Kun käyttää niitä annospusseja, vessa ei haise missään vaiheessa ja tyhjennys tulee parin päivän välein. Ja homma on siistiä, kun se ei haise edes tyhjentäessä.  Paitsi silloin haisee kun se edellinen tyhjentäjä on joku köyhä, jolla ei ole ollut varaa kemikaaliin tai on sitten käyttänyt jotain huonoa ainetta (bIohajoavaa?  ;D)

--- Lainaus päättyy ---

Aivan, eihän koto oloissakaan juosta naapurin vessaan, meikäläinen ei mene monesti heille suihkuunkaan.  :D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.04.2015     kello on 08:23 ---Aivan, eihän koto oloissakaan juosta naapurin vessaan, meikäläinen ei mene monesti heille suihkuunkaan.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Näinpä ;D  Thumb  Minä käytän kuitenkin alueilla "naapurin saunaa ja suihkua"  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View