Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kokemuksia hydraulisista tukijaloista?

(1/10) > >>

Hanska:
Onko jollain kertoa käytännön kokemuksia/mielipiteitä otsikon tukijalka systeemistä?
Mieleni tekisi tohon 3 akselisen autoon hommata moiset kapulat, alkanu vähitellen nyppimään noi kiila sulkeiset >:(

vaanari61:
Ei kokemuksia mutta näkemyksiä...

Mitä tuolla reissuissa noita olen nähnyt käytettävän niin todella fiksu keksintö.

Ainut huonopuoli on järjestelmän tuoma lisäpaino. Noita kun näkee vain "järeämmässä" kalustossa.

Vielä en ole sattunut näkemään kuin kuorma/linja-auto alustaisissa caravankamppeissa,  syy lienee järjestelmän painossa ?

Hinta ei liene kynnyskysymys ....

mike:
Erittäin hyvä keksintö! Mulla oli aikoinaan hobbyn canterissa moiset. Näkyy olevan nettiautossa myynnissäkin sama vehjes id:llä 1397739. Sais varmaan jo museorekisteriinkin kun on 81 mallia. Ilmeisesti hobbyn tehtaalla naitettu vaunu cantterin rungolle.

"Masi":
Halvimmat systeemit alle 3,5 tn on noin 3000 euroa, painoa noin 60 kg.
Isomat painot mutta alle 5 tn maksaa sitten tonnin lisää ja painokin vaille 100kg.

Tuossa yksi valmistaja.
http://www.ep-hydraulics.nl/nl/node/521

seppoko:
Mulla on alle(?) 3,5 tonnisessa käsikäyttöiset tukijalat takana. Oli hyvät vähän aikaa. Olisi vieläkin, mutta kun toinen ei pidä painettaan. Enkä todellakaan osaa itse korjata.

Ne olivat valmiina autossa kun ostin. Niin ja kestää ehkä minuutin +-jotakin, kun auto on vaaterissa, kunhan on saanut etupyörät ajettua tarpeeksi korkealle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View