Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mielen järkkymisestä

<< < (3/9) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.03.2015     kello on 11:10 ---Se on tuo vaitiolovelvollisuu s, yksityisyys menee. Se kivasti suojelee rikollisia ja hulluja. Taas yksi solmu lisää hölmöyden pitkään naruun.  >:(

--- Lainaus päättyy ---
Tarkennan sinulle tätä. Nykyään vaitiolovelvollisuu teen on tulut huojennuksia ja vaarallisen sekä
muille vaaraa-ja haittaa aiheuttavan toiminnan jatkumisen estämiseksi voidaan tehdä ilmoitus,
vaitiolovelvollisuu den yli.
En tiedä kuinka tämä Saksassa toimii.

Captainkidd:
Mulla hammasta särkee, siksi tähän just nyt otan kantaa.

Kun olen Portugalissa, niin näen vain cnn ja saksalaiset uutiskanavat.
Tuoreimmassa n. 1 tunti sitten eräs mielenterveyden asiantuntija sanoi, että on täysin mahdollista, että teko ei ollut tahallinen. Vaikka kuinka siltä näyttää, niin lopullinen varmuus asiasta saadaan vasta kun se kateissa oleva tallennin löytyy. Siitä kuulemma vasta voidaan 100% varmuudella todeta, että ohjaamon ovi lukittui.

Aiemmin on jo telkussa näytetty 3 selkeästi todistettua lentäjän itsemurhaa, joissa viattomat ovat kuolleet - tulleet murhatuiksi.Kaikiss a todisteet ovat vailla epäilyksiä
Pienikin promillen puolikas epäilystä jostain muusta syystä riittää tutkijalautakunnall e. Juttu ei silti lopu, jollei sitä boksia ei löydy. Siinä laatikossa on kaikki mahdollinen tieto, jolla voidaan eliminoida pois kaikki mahdolliset tekniset viat, myös oven sulkenemismekanismi n tila näkyy tallentimessa - jos se löytyy ...
Tämä viimeisin asiantuntija nykäisi framille pilotin äkillisen tajuttomuuden mahdollisuuden, johon sitten liittyisi mahdollisuus, että perämiehen käsi olisi heilahtanut niin, että se pikkukytkin olisi siirtynyt lukitus-asentoon. Olen nähnyt kuvan siitä, ja se on on-neutral-off tyyppinen
Onhan se ainakin teoriassa täysin mahdollista.
Toista vuotta jo on etsitty yhtä mereen pudonnutta Malesian Airwaysin konetta, ja vielä jokunen kuukausi jatketaan. Miksi ?
Wine on siinä mielessä oikeassa, että osa globaalisuutta tarkoittaa sitä, että joka tuutista tulee samaa tragediaa tunnista toiseen, viikkotolkulla. Siitä on aika vaikeata välttyä ja se on todellakin osa globalisaatiota.
Käytännössä vain vuoren erakko on "turvassa" globalisaatiolta, jota voisi luonnehtia ihmismielen raiskaukseksi. Tämä mielipide ei ole mistään muualta kotoisin kuin omasta päästäni. :(

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 30.03.2015     kello on 06:16 ---Mulla hammasta särkee, siksi tähän just nyt otan kantaa.

Kun olen Portugalissa, niin näen vain cnn ja saksalaiset uutiskanavat.
Tuoreimmassa n. 1 tunti sitten eräs mielenterveyden asiantuntija sanoi, että on täysin mahdollista, että teko ei ollut tahallinen. Vaikka kuinka siltä näyttää, niin lopullinen varmuus asiasta saadaan vasta kun se kateissa oleva tallennin löytyy. Siitä kuulemma vasta voidaan 100% varmuudella todeta, että ohjaamon ovi lukittui.

Aiemmin on jo telkussa näytetty 3 selkeästi todistettua lentäjän itsemurhaa, joissa viattomat ovat kuolleet - tulleet murhatuiksi.Kaikiss a todisteet ovat vailla epäilyksiä
Pienikin promillen puolikas epäilystä jostain muusta syystä riittää tutkijalautakunnall e. Juttu ei silti lopu, jollei sitä boksia ei löydy. Siinä laatikossa on kaikki mahdollinen tieto, jolla voidaan eliminoida pois kaikki mahdolliset tekniset viat, myös oven sulkenemismekanismi n tila näkyy tallentimessa - jos se löytyy ...
Tämä viimeisin asiantuntija nykäisi framille pilotin äkillisen tajuttomuuden mahdollisuuden, johon sitten liittyisi mahdollisuus, että perämiehen käsi olisi heilahtanut niin, että se pikkukytkin olisi siirtynyt lukitus-asentoon. Olen nähnyt kuvan siitä, ja se on on-neutral-off tyyppinen
Toista vuotta jo on etsitty yhtä mereen pudonnutta Malesian Airwaysin konetta, ja vielä jokunen kuukausi jatketaan. Miksi ?
Wine on siinä mielessä oikeassa, että osa globaalisuutta tarkoittaa sitä, että joka tuutista tulee samaa tragediaa tunnista toiseen, viikkotolkulla. Siitä on aika vaikeata välttyä ja se on todellakin osa globalisaatiota.
Käytännössä vain vuoren erakko on "turvassa" globalisaatiolta, jota voisi luonnehtia ihmismielen raiskaukseksi. Tämä mielipide ei ole mistään muualta kotoisin kuin omasta päästäni. :(

--- Lainaus päättyy ---

Niin mutta tämä ei tapahtunutkaa suomessa.

Captainkidd:
Kiva kun kerroit.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 30.03.2015     kello on 06:16 ---johon sitten liittyisi mahdollisuus, että perämiehen käsi olisi heilahtanut niin, että se pikkukytkin olisi siirtynyt lukitus-asentoon. Olen nähnyt kuvan siitä, ja se on on-neutral-off tyyppinen

--- Lainaus päättyy ---

Kyseinen kytkin ei rakenteensa takia muuta tilaansa käden heilautuksella, vaan vaatii tietoisen kääntämisen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View