Tekniikkakeskustelut > Primus

Mistä halvin vesitermostaatti Primus 2450-pannuun?

<< < (5/10) > >>

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 26.06.2015     kello on 19:57 ---Ja ajattele mikä hintaero suomessa myytäviin. Sata kertaa halvempia.

--- Lainaus päättyy ---

Näin se on, vielä kun löytäis tosiaan tolle pyrostaatille linkin, mistä sais esim. 5€ kpl.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 26.06.2015     kello on 20:29 ---Näin se on, vielä kun löytäis tosiaan tolle pyrostaatille linkin, mistä sais esim. 5€ kpl.

--- Lainaus päättyy ---
ostin rahteineen kypä kappele, va oli viimeset sill toimittajalla.. pitäsköhä tarkistaa onlo tollu uusii

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 26.06.2015     kello on 20:36 ---ostin rahteineen kypä kappele, va oli viimeset sill toimittajalla.. pitäsköhä tarkistaa onlo tollu uusii

--- Lainaus päättyy ---
sis pyröstaatteja

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 26.06.2015     kello on 20:37 ---sis pyröstaatteja

--- Lainaus päättyy ---

Juu minä kerkesin tilata siitä listauksesta 2kpl. 9kpl niitä oli myynnissä.
sama kaveri myy nyt, mopon sylintereitä ym. muuta tavaraa.

mjo33400:
Toivottavasti saadaan haperon kanssa toi elektroninen pyrostaatti valmiiksi tämän vuoden puolella. Asia on nyt minusta kiinni kun en ole kerennyt tekemään protoa ja testaamaan, mutta varmasti tulee sellainen. Jokainen voi sen jälkeen itse tehdä sen tai tilata jonkun tekemään. Thumb Hintaa sille tulee itse tehtynä noin 10-15 €, 2480:sen liekkielektroni tarvitaan, joka maksaa noin 70 euroa, mutta on käytännössä ikuinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View