rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ducaton äänieristyksen parantamisen yritys  (Luettu 47198 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 00:05
  • Only dead fish go with a flow
Vs: Ducaton äänieristyksen parantamisen yritys
« Vastaus #105 : 22.01.2015 kello on 02:01 »
Jotenki tuntuis ettei tuo pohjalevy sinänsä vaimenna sisätilojen ääntä. Enempi se ohjaa ilmaa ja pitää konehuoneesta saastaa pois. Lämmitykseen/jäähdytykseen sillä voi olla enempi merkitystä.

Oisko kellään tietoa mistä sais tuohon vanhakoppaseen ducatoon siistin lattiamaton? Mulla on se kokomuovinen, haluttais ainaki se karvapintanen matto alle. Se kuitenki jo ääneenki vaikuttaa.

  • Vieras
  • Vs: Ducaton äänieristyksen parantamisen yritys
    « Vastaus #106 : 22.01.2015 kello on 10:09 »
    Itse ostin sinistä terassimattoa ja siitä oli helppo leikata koko lattian peitoksi, tosin tein kuitenkin kolmesta palasta. Tämä ei mitenkään parantanut äänieristystä, mutta jalkapohjissa ei tuntunut pienet kivet.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:08
    Vs: Ducaton äänieristyksen parantamisen yritys
    « Vastaus #107 : 22.01.2015 kello on 19:50 »
    Itse ostin sinistä terassimattoa ja siitä oli helppo leikata koko lattian peitoksi, tosin tein kuitenkin kolmesta palasta. Tämä ei mitenkään parantanut äänieristystä, mutta jalkapohjissa ei tuntunut pienet kivet.

    Kyllähän se parantaa mutta kun suurin mökä tulee sieltä edestä, moottorista ja renkaista, niin ei se niin kovin paljon tunnu kuskin penkillä.