Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Hobby 1983 tunkkainen haju,kankaiden ja katon pesu,etulaatikon korjaus
perho-ukko:
Otsonointi,ja nimen omaan se,ionisaattorit on kokonaan toinen juttu !
kettunen:
--- Lainaus käyttäjältä: virpi55 - 19.03.2015 kello on 16:45 ---
Ajattelin kokeilla sohvien ja muiden tekstiilin pesulla jos haju on niistä peräisin.ootteko minkalaisia menetelmiä kokeilleet?
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on 30v vanha Sprite Musketeer, "sohvat" oli helppo juttu,niissä oli vetoketjut ja napi vain irti virkkuukoukulla ja kaikki pesukoneeseen.
Terv.Toivo
Kva66:
--- Lainaus käyttäjältä: kettunen - 22.03.2015 kello on 08:47 ---Mulla on 30v vanha Sprite Musketeer, "sohvat" oli helppo juttu,niissä oli vetoketjut ja napi vain irti virkkuukoukulla ja kaikki pesukoneeseen.
Terv.Toivo
--- Lainaus päättyy ---
Pesuhan on ihan ok. Mutta edelleen, jos haluat vaunun raikkaaksi, tee otsonointi (tai ionisointi. En mene tässä tuohon sen syvällisemmin).
Vuokraa laite. Jätä kaikki tavarat, patjat yms. jotka vaunussa sisälle vaunuun. Avaa kaapit. Nosta patjat pystyyn. Tuki ilmanvaihtoreiät muovilla ja teipillä. Ilman pitää kiertää, ei saisi vaihtua. 24-36 h käsittely.
Vaahtomuovia ei saa pestyä. Jos haju on kankaassa on se myös patjassa.
Tietenkään vaunussa ei saa olla hometta tai yms asiaa, joka on hajun lähteenä.
Tällä tulee raikasta kerralla! Kokemusta on!
perho-ukko:
Ionisoiti ei ole oikea ratkaisu, aunut on otsonointi,joka tuottaa nimen omaan sitä otsoonia,minulla on,ja siitä tyyppikilvestä näkee,miten paljon otsoonin tuotto on !!
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.03.2015 kello on 13:46 ---Ionisoiti ei ole oikea ratkaisu, aunut on otsonointi,joka tuottaa nimen omaan sitä otsoonia,minulla on,ja siitä tyyppikilvestä näkee,miten paljon otsoonin tuotto on !!
--- Lainaus päättyy ---
Se on just näin Thumb kokemusta on otsonoinnista kotona.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta