Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
Onneva:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 19.03.2015 kello on 19:08 ---Lähempänä kun arvaatkaan. Itse noita olen saanut Halvan tehtaanmyymälästä Piäjänmäeltä. Tosin yleensä siellä tarttuu minulla muutakin kun tyhjät laatikot mukaan. Jos sattuu oikeaan aikaan tuonne tuollaisen laatikon voi saada täytettynä Halvaalla muutamalla eurolla.
--- Lainaus päättyy ---
Halvalla käyty. Karkkilaatikoita sain reilun pinon ja niin... salmiakit yuli taas ostettua :)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 27.03.2015 kello on 13:09 ---Halvalla käyty. Karkkilaatikoita sain reilun pinon ja niin... salmiakit yuli taas ostettua :)
--- Lainaus päättyy ---
Vaimo kävi muutama päivä sitten. Oli keli ollut sellainen että tuoksut oli osunut sen ajoreitille pari kertaa ja kolmannella se sitten ei enää pystynyt vastustamaan. Meiiläkin syödään lakua vielä muutaman päivän.
"Masi":
Tässä muutama kuva bavarian takatallista. Tavarat mitkä siellä on kuvissa ovat siellä aina.
Talvella tulee sitten talvivälineet, sukset, pulkat, lasipeitto eteen sun muuta "tarpeellista"
Kesäisin sitten pyörät, kanotti( Ilma sellainen, kuvassa näkyy melat.) Sun muuta tarpeellista.
Teline jossa pitkät tavarat on kiinni on lild tuote. Kpl 2,99 euroa, yhdesssä aina neljä puristinta
Ja kun kolme laitoin, niin neljä piti ostaa jotta sai puristimia tarpeeksi.
Timontti:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.03.2015 kello on 17:32 ---Vaimo kävi muutama päivä sitten. Oli keli ollut sellainen että tuoksut oli osunut sen ajoreitille pari kertaa ja kolmannella se sitten ei enää pystynyt vastustamaan. Meiiläkin syödään lakua vielä muutaman päivän.
--- Lainaus päättyy ---
Ylenmääräinen lakritsan syönti voi nostaa verenpainetta.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Timontti - 30.03.2015 kello on 20:21 ---Ylenmääräinen lakritsan syönti voi nostaa verenpainetta.
--- Lainaus päättyy ---
Niin tekee. Vaimolla todella matalat paineet ja siihen nuo käynnit on omiaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta