rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?  (Luettu 22308 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
  • Kulkija
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #60 : 21.03.2015 kello on 12:34 »
Kaikista karavaanarikaupoist a löytynee liukuestemattoa rullalla. Ohutta vähän nihkeäntuntuista tavaraa. Leikataan hyllyn muotoon.

Takatalli on mulla sen verran pieni (yhden hengen sängyn levyinen), että sinne ei voi muuttolaatikoita tai vastaavia laittaa. Tai sopiihan sinne niitä pari pitkittäin ja päällekkäin, mutta ei ole helppo käyttää. Jonkun pyykkisysteemin kehitän ensi reissua varten vaikka Ikean kassin avulla, käyttö sisäkautta alasänkyä nostaen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:24
  • Autossa on pyörät
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #61 : 21.03.2015 kello on 12:53 »
Löytyy Etolasta myös

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:46
  • viva la France
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #62 : 21.03.2015 kello on 13:04 »
Kaikista karavaanarikaupoist a löytynee liukuestemattoa rullalla. Ohutta vähän nihkeäntuntuista tavaraa. Leikataan hyllyn muotoon.

Takatalli on mulla sen verran pieni (yhden hengen sängyn levyinen), että sinne ei voi muuttolaatikoita tai vastaavia laittaa. Tai sopiihan sinne niitä pari pitkittäin ja päällekkäin, mutta ei ole helppo käyttää. Jonkun pyykkisysteemin kehitän ensi reissua varten vaikka Ikean kassin avulla, käyttö sisäkautta alasänkyä nostaen.

Pari sopivaa koukkua sängyn pohjaa ja kun alasänkyä nostaa niin kassi on avoinna odottamassa kalsareita.
Omassa vanhassa oli noin ja toimi nimenomaan sinisellä ikea kassilla.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #63 : 21.03.2015 kello on 13:31 »

Tässä on näitä Ikean pussukoita. Joku koko tuosta nyt puuttuu. Ei ollut pahanhintainen 5 pussin setti. Nuo on helppo kaivaa yläkaapin hämäristä esiin.



Tessussa ei ollut paikkaa kännyköille, nenäliinoille yms, joita saattaa tarvita nukkuessa. Kännykkä siis kellona. Ostin jonkun joulunjälkeisen tarjousjutun, jossa oli suihkusaippua ja dödö pienessä toilettipussissa. Siinä oli ripustuskoukku ja sen sai näppärästi roikkuun seinälle, jossa oli pienten nuppien väliin pingotettu kuminauhat lehtiä (?) varten.

Ikean siniset toimii loistavasti pyykkikorina. Eli siinä kuskataan pyykit kämppärillä koneeseen ja siihen nostetaan taas märkä pyykki koneesta siirrettäväksi kuivatukseen.

25-metrinen sähköpiuha on nätillä kiepillä omassa Ikean sinisessään takatallissa. Mä en siihen saakaan koskea, sillä sitten se ei olisi niin nätti kieppi  :laugh:

Kesäaikaan kaupoissa myydään grilliliha-settejä muovirasioissa, joissa on omat syvennykset naudalle, possulle, broilerille jne. 4 syvennystä. Sen kun pesee huolella, siitä saa loistavan säilytyspaikan kertakäyttöaterimil le. Ei paina juuri mitään ja sopii pieneen yläkaappiin.
No, tosiasiassa aterimet vie vähemmän tilaa muovipusseissa, mutta oli mulla muutaman vuoden tuokin käytössä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.01.2018 kello on 11:39
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #64 : 21.03.2015 kello on 16:04 »
Mulla on takatalli sen kokoinen että, sinne hukkuu kaikki helposti. Noin 1400X2400X1200 (L X P X k) Hyllyt olen laittanu ihan takaseinälle. Ja molemmalla puolella autoa on suurehko aukko talliin..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 2.08.2023 kello on 10:39
  • Porvoo
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #65 : 27.03.2015 kello on 13:09 »
Lähempänä kun arvaatkaan. Itse noita olen saanut Halvan tehtaanmyymälästä Piäjänmäeltä. Tosin yleensä siellä tarttuu minulla muutakin kun tyhjät laatikot mukaan. Jos sattuu oikeaan aikaan tuonne tuollaisen laatikon voi saada täytettynä Halvaalla muutamalla eurolla.

Halvalla käyty. Karkkilaatikoita sain reilun pinon ja niin... salmiakit yuli taas ostettua :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:08
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #66 : 27.03.2015 kello on 17:32 »
Halvalla käyty. Karkkilaatikoita sain reilun pinon ja niin... salmiakit yuli taas ostettua :)

Vaimo kävi muutama päivä sitten. Oli keli ollut sellainen että tuoksut oli osunut sen ajoreitille pari kertaa ja kolmannella se sitten ei enää pystynyt vastustamaan. Meiiläkin syödään lakua vielä muutaman päivän.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:46
  • viva la France
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #67 : 30.03.2015 kello on 16:36 »
Tässä muutama kuva bavarian takatallista. Tavarat mitkä siellä on kuvissa ovat siellä aina.
Talvella tulee sitten talvivälineet, sukset, pulkat, lasipeitto eteen sun muuta "tarpeellista"
Kesäisin sitten pyörät, kanotti( Ilma sellainen, kuvassa näkyy melat.) Sun muuta tarpeellista.




Teline jossa pitkät tavarat on kiinni on lild tuote. Kpl 2,99 euroa, yhdesssä aina neljä puristinta
Ja kun kolme laitoin, niin neljä piti ostaa jotta sai puristimia tarpeeksi.













*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.10.2023 kello on 21:43
  • Vesijuoksija 2014-2015, 2017-2019
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #68 : 30.03.2015 kello on 20:21 »
Vaimo kävi muutama päivä sitten. Oli keli ollut sellainen että tuoksut oli osunut sen ajoreitille pari kertaa ja kolmannella se sitten ei enää pystynyt vastustamaan. Meiiläkin syödään lakua vielä muutaman päivän.

Ylenmääräinen lakritsan syönti voi nostaa verenpainetta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:08
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #69 : 30.03.2015 kello on 20:23 »
Ylenmääräinen lakritsan syönti voi nostaa verenpainetta.

Niin tekee. Vaimolla todella matalat paineet ja siihen nuo käynnit on omiaan.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:15.08.2017 kello on 23:47
Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
« Vastaus #70 : 4.09.2015 kello on 02:55 »
Karkkilaatikoita saa ilmaiseksi karkkikaupoista, kuten makuunista tai filmtownista, viimeksi hain parikymmentä (tosin ihan muuhun tarkoitukseen kuin tässä ketjussa).

  • Vieras
  • Vs: Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?
    « Vastaus #71 : 4.09.2015 kello on 20:48 »
    Meillä käytetään kenkälaatikoita  on jämäkät ja tiukat kannet, muoviset viskasin jopinkuupaan. takatallissa sitten muovilaatikot (lihakunnan). ;)