Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Miten pidät tavarat kulkineessa järjestyksessä?

<< < (11/15) > >>

Onneva:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 19.03.2015     kello on 19:08 ---Lähempänä kun arvaatkaan. Itse noita olen saanut Halvan tehtaanmyymälästä Piäjänmäeltä. Tosin yleensä siellä tarttuu minulla muutakin kun tyhjät laatikot mukaan. Jos sattuu oikeaan aikaan tuonne tuollaisen laatikon voi saada täytettynä Halvaalla muutamalla eurolla.

--- Lainaus päättyy ---

oioioioi, tuonne kurvaan heti kun arki tulee.
Se on vaan paha paikka. Jos mene kauppaan, niin Sisu Kekäle aski riittää salmiakin himoon. Jos menen Halvalle, salmiakkia on puoli muovikassilista...
Mut menen kumminkin kyselemään  :laugh:

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 19.03.2015     kello on 23:53 ---
oioioioi, tuonne kurvaan heti kun arki tulee.
Se on vaan paha paikka. Jos mene kauppaan, niin Sisu Kekäle aski riittää salmiakin himoon. Jos menen Halvalle, salmiakkia on puoli muovikassilista...
Mut menen kumminkin kyselemään  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Ostat sen salmiakin noissa laatikoissa, molemmat tarpeet kerralla hoidettu

kalavaanari:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 19.03.2015     kello on 16:56 ---Noi karkkilaatikot täytyy ottaa käyttöön. Kiitos vinkistä  Thumb
Vaan mistä niitä saa/voi ostaa?

--- Lainaus päättyy ---

Karkkilaatikoita kansineen saa mm. karkkikauppojen ja markettien irtokarkki pisteeltä, silloin kun siellä on karkkifirman ihminen täydentämässä hyllyä. Minä sain nuo muistaakseni cittarista. Pitää vain käydä kaupassa silmät auki, kaupoille nuo on jätettä.

Aakku:
Alkoi oikein naurattaa ajatuskin järjestyksestä... :)

Jos mun tavarat olisi sekaisin retkuiluautossa, niin en mahtuisi sisälle. Se saisi lähteä yksin matkaan.
Kaikenlaista on, mutta kaikki on myös sellaista minimaalista. Pöydät ja jakkarat on pitänyt tarkkaan mitata, että mahtuu. PortaPotta on pienin mahdollinen, jotta mahtuu kaappiin. Mikroaaltouuni on myös vaivalla etsitty minimalli kaapissa. Samoin vähän kaikki muutkin tavarat. Tikkaat yläkertaan on väsätty teleskooppimallisik si, kaasupullo on 2kg ja telkku 15". Vaatteet on kassissa. Aamutakki on tosin vaatekaapissa, joka on samalla muodostunut jonkinlaiseksi sähkökeskukseksi. Muoviset korilaatikot ovat kasattavissa, samoin istuin/jalkatyyny menee kokoon 5cm paksuiseksi.
Loppujen lopuksi autoon on sullottu vähän kaikkea, mitä mieleen tulee. Kaikki vain on niin pientä. Lähes joka tavaraan ulottuu vain kättä kurkottamalla. Joka jutulle on paikkansa, niin että ne kyllä löytynee ihan pimeässäkin.

Arska:
Ei mullakaan ole tarvetta milleen karkki laatikoille, tavarat  on hyllyillä ja kaapeissa järjestyksessä. Tosin muutama kaappi on ihan tyhjänä, mutta haitaanneeko tuo mitään. Venäläiset kristallit on yhdessä kaapissa ihan valtoimenaan,eikä yhtään lasia ole hajonnut vuosien saatossa,vaik ovat sikinsokin. On skumppalasii ,viinilasit puna ja valkoviinille, ja konjakki mukii, ja likööri kuppii.

Sent from my iPad using Tapatalk

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View