Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

10-15 tonnin matkailuauton rahoitus sekä kaskon pakollisuus ja hinta?

<< < (9/10) > >>

Obelix:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 19.03.2015     kello on 13:30 ---Eikös se ole niin jotta rahoitusyhtiön autoa ei välttämättä saa laitettua seisontaan, näin muistelisin.

--- Lainaus päättyy ---

Ei pidä enää paikkaansa  Thumbd Saa seisontaan ja takas liikennekäyttöön ihan normaalisti Trafin nettipalvelun kautta. Uusi rekisteriote (1.osa) menee aina ensin rahoitusyhtiölle (omistajana), joka postittaa sen edelleen haltijalle. Eikä mitään lisäkuluja ole  ;D

Hannu:
Itse kilpailutin 25000 € autolainan täältä https://www.lainalaskuri.biz/autolaina.php
Tarkoitus olisi hakea auto Saksasta - ajellen tietty takas.
Kilpailutus kannattaa vaikka tietty sähköpostitulvaa tulee. Mulla tili Dasnkessa, mutta sieltä ei saa kuin 10 000€ ja muuten ne on suomalaisten autoliikeiden kytkyjä.
Danskessa korko nyt 16,1% kun Komplettbank antoi mulle 8,4% todellisen vuosikoron. Aika säästö mun mielestä.

K.E.V:
Älkää tikullakaan koskeko noihin lainankilpailutuksi in. Seuraavaksi sähköpostinne on täynnä yötäpäivää tulevia lainatarjouksia. Thumbd

Ja tuo edellinenhän on komplett pankin maksamaton mainos. Ei mikään danske ota 16% korkoa. Miksi tämä edes hyväksyttiin julkaistuksi?

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: Hannu - 21.02.2018     kello on 20:18 ---Itse kilpailutin 25000 € autolainan täältä https://www.lainalaskuri.biz/autolaina.php
Tarkoitus olisi hakea auto Saksasta - ajellen tietty takas.
Kilpailutus kannattaa vaikka tietty sähköpostitulvaa tulee. Mulla tili Dasnkessa, mutta sieltä ei saa kuin 10 000€ ja muuten ne on suomalaisten autoliikeiden kytkyjä.
Danskessa korko nyt 16,1% kun Komplettbank antoi mulle 8,4% todellisen vuosikoron. Aika säästö mun mielestä.

--- Lainaus päättyy ---

Onhan tuossa säästöä, mutta noilla koroilla en ottas lainaa ollenkaan. Varsinkaan autoon.

Ossi66:
Hehheh :laugh: :laugh: :laugh:

Eikö autolainan korko ole nykyään alle 2% ja asuntolaina reilusti alle %.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View