rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Jääkaappi (teho)  (Luettu 9895 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Jääkaappi (teho)
« Vastaus #15 : 9.05.2011 kello on 10:01 »
 Olen pidättäytyt kahdesta asiasta,en neuvo kaasu enkä sähköasioissa,molempiin on luvat !!  :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Jääkaappi (teho)
« Vastaus #16 : 9.05.2011 kello on 10:44 »
Olen pidättäytyt kahdesta asiasta,en neuvo kaasu enkä sähköasioissa,molempiin on luvat !!  :)
Outo asenne miehellä joka voisi kertoa molempien turvallisesta käytöstä sekä miten voi itse vaikuttaa laitteiden turvalliseen käyttöön ja mitkä pitää jättää ammattilaisen huoleksi... ???

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Jääkaappi (teho)
« Vastaus #17 : 9.05.2011 kello on 10:58 »
Outo asenne miehellä joka voisi kertoa molempien turvallisesta käytöstä sekä miten voi itse vaikuttaa laitteiden turvalliseen käyttöön ja mitkä pitää jättää ammattilaisen huoleksi... ???
  Vastuu kysymys !!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Jääkaappi (teho)
« Vastaus #18 : 9.05.2011 kello on 11:05 »
 Sen takia en neuvo toisia,kun en tiedä heidän taitojaan,jos joku tekisi neuvojen väärin ymmärtämisen vuoksi jotain väärin,minua syytettäisiin !! Siitä syystä en neuvo mitään,minun pitäis olla paikalla !!!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:48
Vs: Jääkaappi (teho)
« Vastaus #19 : 9.05.2011 kello on 12:27 »
Outo asenne miehellä joka voisi kertoa molempien turvallisesta käytöstä sekä miten voi itse vaikuttaa laitteiden turvalliseen käyttöön ja mitkä pitää jättää ammattilaisen huoleksi... ???

Päinvastoin, jos luvat omaava kertoo miten joku asia suoritetaan, niin samalla hän ottaa jonkinlaisen vastuun sanomastaan ja mikäli kysyjä suorittaa ja tekee väärin ainakin moraalinen vastuu on luvanhaltijalla.

Kysyjän ohjaaminen ammattilaisen luokse on eri asia kun ventovieraan opastaminen siinä miten korjataan.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Jääkaappi (teho)
« Vastaus #20 : 9.05.2011 kello on 16:51 »
Päinvastoin, jos luvat omaava kertoo miten joku asia suoritetaan, niin samalla hän ottaa jonkinlaisen vastuun sanomastaan ja mikäli kysyjä suorittaa ja tekee väärin ainakin moraalinen vastuu on luvanhaltijalla.

Kysyjän ohjaaminen ammattilaisen luokse on eri asia kun ventovieraan opastaminen siinä miten korjataan.
Vastauksista päätellen en ymmärrä itsekkään mitä olen kirjoittanut ???

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Jääkaappi (teho)
« Vastaus #21 : 9.05.2011 kello on 18:41 »
Vastauksista päätellen en ymmärrä itsekkään mitä olen kirjoittanut ???
  En tarkoittanut,että en halua neuvoa,mutta on otettava huomioon vastuukysymys; Mielelläni minä neuvoisin !

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.12.2021 kello on 14:47
Vs: Jääkaappi (teho)
« Vastaus #22 : 9.05.2011 kello on 22:35 »
Naapuri osti  expertti liikkeestä uuden ap-koneen ja liikkeen asentaja toi koneenb kotipihaan ,mutta ei edes kantanu sisälle saati olis auttanu asennuksessa. Oli kai sanonu ,että jos hän on vaan vaikka mukana katsomassa kun asennetaan ,niin hän on
asennuksesta 10v. vastuussa. Oli lähteny saman tien kun isäntä kantoi koneen sisälle. :-\