Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Hobby 400 vm. -08 ja outo sähkövika

<< < (5/5)

kalavaanari:
Kaiken tuon rytökasan voi helposti aentaa siististi ja silti kaikki ovat näkyvillä ja helpommin löydettävissä. Samalla tilaa jää vapaaksi muille hyödyllisille jutuille. En voi käsittää miksi noita keskuksia isketään kiinni vaatekaapin takaseinään ja keskelle (sivu- ja korkeussuunnassa), jossa vaatteet tukkivat ilman kierron ja keskus puskee hengareita ovea vasten jne jne. Sänkyjen alla säilytystilat ja luukut mahdolliseen talliin ovat hyvin rajalliset, koska johdotukset ja putket on nakeltu miten sattuu. Nällä se vain on mentävä tai tehtävä itse paremmaksi. Kahden veneen sähköt olen repinyt kokonaan auki ja laittanut kunnon keskuksen ja automaattisulakkeet, tuli siisti ja toimiva. Vian sattuessa on helppo rajata vikakohde pois muiden toimintojen häiriintymättä.

Juha Mikkonen:
 Thumb   :o  ;D
Sama vika tulla tupsahti Hobby 560 -05 malliin, kun olin tänään tyhjentämässä vesiä, pakkasöitä kun oli luvattu. Avasin molemmat allashanat ja kun lisäksi käynnistin vessan huuhtelun, loppui veden tulo kaikista hanoista. Tutkin kaikki sulakkeet, ei vikaa. Myös sen "salaisen" vessan huuhtelun oman sulakkeen, johon pääsee käsiksi kurkottamalla "paskasäiliön" kautta ulkopuolelta... Kunnossa kaikki. Tämän viestiketjun perusteella etsin sitten "valkoista rasiaa", ja sellainenhan olikin ihan selvästi "12 V" merkinnällä varustettuna vaatekaapissa. Siellä suuuuuuri määrä liittimiä, sekä YKSI ainoa 3 A sulake, joka siis oli kärähtänyt. Pitää huomenna käydä sellainen ehjä ostamassa, josko sitten vedet saisi pois myös vessan säiliöstä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View