Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2490 tupsahtaa ja sammuu eli ei syty
maurkata:
Mulla on muuntajia.
tein itse,säästin!:
Ei sieltä mikään poksi ole palanut,ohjaus paneeli irti ja piirilevyn päältä musta kotelo irti ja sieltä löytyy 2A lasisulake!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: tein itse,säästin! - 9.04.2015 kello on 15:50 ---Ei sieltä mikään poksi ole palanut,ohjaus paneeli irti ja piirilevyn päältä musta kotelo irti ja sieltä löytyy 2A lasisulake!
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, jos ohjauspaneelin ledit ei syty pitää se sulake vaihtaa ensimmäiseksi. Sekin selviää mittaamalla.
Jombrero:
Hei, onko kukaan tehnyt tähän probleemaan liittyen mitään youtube -videota? Meillä solifer vm. 99/ Priimus 2490 ja juurikin tuo kyseinen ongelma, että sähköllä lämmitys toimii. Kaasulla ainoastaan 3-6 sekunttia pysyy päällä, jonka jälkeen varoituskolmioon syttyy valo ja lämmitys sammuu.
Tai onko vinkata pk-seudulta näiden hommien asiantuntijaa?
Tässä pikkasen uutena karavaanarina ja ei niin tee-se-itse ukkona kyselen...
maurkata:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 18.03.2015 kello on 21:03 ---Niitä vikoja on aika paljon riippuen siitä kuinka useasti niitä yritetään käynnistää vian ilmaantuessa. Niille pitää tehdä lämpö ja kylmätesti, että voidaan olla varmoja toiminnasta käyttöolosuhteissa. Lämpötestillä ilmenee usein muita vikoja.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on niitä muuntajia myynnissä .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta