Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgilaisilla keski-iänkriisi vaiko kuherruskuukaudet takana päin?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 14.03.2015 kello on 20:33 ---Helppo, liikaa internettiä ja liian vähän kulkineella menemistä, ei muuta kuin kytkin ylös ja menoksi. Ei aina tarvii ehtiä käydä maailman äärissä, vähempikin riittää ja mieli lepää Thumb
--- Lainaus päättyy ---
juurikin noin
ja vaikka yön on kotoota pois ollut
niin jo onkin kivaa
taas kotiin palata nim. kotona on paras olla :-*
Alan:
Valvojanäkökulma eripuraisuuteen lienee erilainen kuin muilla. Ei ole paljoa viime aikoina herneitä neniin vedelty eikä sen vuoksi juttuihin puututtu.
Eri mieltä jos ei mistään ole, niin ei ole keskusteluakaan (tästä Höpön kanssa ainakin periaatteessa samaa mieltä). Migel kun on sellainen hyväntuulen ihminen, joka ei ristiriidoista tykkää, niin reagoi ehkä hiukan herkemmin kuin moni muui.
Etutelttalinjaa täällä ei kuitenkaan aiota katsella, siitä on ollut alusta asti yhtenäinen linja ylläpidon ja valvojien kesken.
99:
Näin orgin ylläpidon näkökulmaa tuovana, toteaisin että erilaiset mielipiteet ja niistä kumpuava keskustelu on aina hyväksi. Se kun avittaa kaikkia keskustelijoita näkemään asioita eri kantilta, ja siten edistää tietoa.
Orgissa toivotaankin erilaisia ihmisiä erilaisineen näkökantoineen keskustelemaan asioista, se tuo rikkautta saitille ja sitä kautta kävijät saavat tietoa mitä itse eivät olisi ajatelleet.
Lisäksi tahdon sanoa sen, että orgissa noudatetaan nettikettiä ja sivuston käyttöehtoja, jotka varmistavat sen että sivusto pysyy siistinä ilman riitoja. Tämä toteutetaan "hiekkalaatikon" avulla, minne siirretään kinastelijat käymään loppuun omat kinastelunsa (yleensä kaksi jäsentä kinastelee jostain, mikä ei muita kiinnosta). Toinen toteutus on varoitus kirjoittajalle, johon yleensä liittyy määräaikainen kirjoitusten ennakkotarkastus. Viimeinen konsti on estää foorumin käyttö. Näitä toimia ei kuitenkaan tehdä kirjoittajien mielipiteen tms. takia, vaan käyttöehtojen rikkomisen takia. Eikä nämä toimet ole mitään henkilökohtaista, eikä niiden kohteeksi joutuminen tarkoita että olisi jotenkin "merkitty", vaan niiden tarkoitus on ohjata noudattamaan foorumin käyttöehtoja jotka on itse hyväksynyt.
Nyt tästä taisi tulla saarna, mikä ei ollut tarkoitus ???
Ps. ylläpidolle saa (ja kannattaakin) kertoa epäkohdista ja muutosehdotuksista.
sipu:
Ja vielä se mikä tuolla kyseisellä ryhmällä
jotenkin minua ihmetytti
että säännöt muutui niin viuhaa vauhtia
etten ainakaan minä päivän pääteeksikään tiennyt
mitkä ne sitten olivat
kun selvis, että porukkaa oli jo ulos lentänyt
jotta tästä oppineena
kannattaa ne säännöt kirjata jo ennen ryhmän perustamista
ja pitää niistä kiinni :)
Mutta onneksi täällä ei moista tapahdu
jotta säänöt on säännöt
eikä ne päivittäin miksikään muutu täällä Orgissa onneksi Thumb
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 15.03.2015 kello on 11:49 ---Ja vielä se mikä tuolla kyseisellä ryhmällä
jotenkin minua ihmetytti
että säännöt muutui niin viuhaa vauhtia
etten ainakaan minä päivän pääteeksikään tiennyt
mitkä ne sitten olivat
kun selvis, että porukkaa oli jo ulos lentänyt
jotta tästä oppineena
kannattaa ne säännöt kirjata jo ennen ryhmän perustamista
ja pitää niistä kiinni :)
Mutta onneksi täällä ei moista tapahdu
jotta säänöt on säännöt
eikä ne päivittäin miksikään muutu täällä Orgissa onneksi Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Sipu hyvä! Millä kyseisellä ryhmällä? Nyt puhutaan orgin saitista ja sen sisään syntyneestä negatiivisistä piirteistä joita pidän huonoina.
Ja Alan,-pidän mielelläni hyvää tuulta yllä! :D enkä ole herkkähipiäinen vaan tahdon luonteeltani hyvää kaikille kanssaihmisille ja eripura ei sitä luo,,,,migel
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta