Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgilaisilla keski-iänkriisi vaiko kuherruskuukaudet takana päin?

<< < (5/10) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Tämän osion kirjoittajien kanssa olen täysin samaa mieltä. Hää, eipä tule nyt minun kanssa eripuraa (keskustelua) kun olen samaa mieltä. Jos joku on jostakin jotakin mieltä, sitten kaikki kuorossa, joo ollaan samaa mieltä. Ei tule hölistyä turhuuksia, eikä synny erimielisyyttä.  ;D

P.S. Kun tulee vaalit, en äänestä kokoomusta, vasemmistoliittoa, enkä ruotsalaisia.  Thumb

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 14.03.2015     kello on 18:13 ---Kyl mää Sippura muuten, mut ko toi tanssi kuuluu mulla pelkkiin soitimiin.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.03.2015     kello on 18:22 ---Mo mut sitähän se juur on...   ;D

--- Lainaus päättyy ---
Eikös se sanonta kuulu...
"Turhaa pyörimistä hyvän tavaran ympärillä."

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 14.03.2015     kello on 18:13 ---Kyl mää Sippura muuten, mut ko toi tanssi kuuluu mulla pelkkiin soitimiin.

--- Lainaus päättyy ---

nyt rönsyilee ja pahasti
suo Mikelli anteeksi
mutta pako kysyä Tapanilta
mitäs soitinta soittelet ?
minulle ei juurikaan ole soittolahjoja suotu  :(

Ja vielä otsikkoon
minulla lienee noi molemmat  ;)

tapani pokkinen:
Kyl sie Sippura oot ihan oikeilla jäljillä. Souteluun se minunkin kanteleen soitto liittyy.
Rouvani ei nuorempana oikein ymmärtänyt sitä Kondolerin laulua, kunnes kuuli sen kerran Matti Salmisen syvällä bassolla lurittavan. " Sinut varmasti maalihin vien,, sut viieeeen. "

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 14.03.2015     kello on 18:51 ---Kyl sie Sippura oot ihan oikeilla jäljillä. Souteluun se minunkin kanteleen soitto liittyy.
Rouvani ei nuorempana oikein ymmärtänyt sitä Kondolerin laulua, kunnes kuuli sen kerran Matti Salmisen syvällä bassolla lurittavan. " Sinut varmasti maalihin vien,, sut viieeeen. "

--- Lainaus päättyy ---

Mikäs sen kauniimpaa musiikkia
korville ja mielelle
kuin laineden liplatus paatin kokalla
näin meitin kahren kesken
niin taisin lopullisesti rakastua tuohon  :-*
kun hän minut joelle vei soutelemaan
oi sitä kesäillan autuutta ja maalaisromantiikka
vieläkin sydän läpättää sillee   :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu