Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Thetford N145 jääkaappi ei syty kaasulle

(1/2) > >>

Catiska:
Mikä voisi olla ongelmana, otsikon mukainen jääkaappi ei toimi kaasulla enää. Automaattisytytys yrittää kyllä, nakse kuuluu ja käsin tunnustelemalla kaasun sähkösolenoidikin naksahtaa. Liekinvarmistin, voiko sen toimintaa tarkastaa itse?

Catiska:
Itse itselleni vastaten. Kipinäsytytyksen elektrodi taisi olla aavistuksen liian kaukana sytyttääkseen. Nyt toimii ja kukkuu kuten pitääkin...

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 13.03.2015     kello on 18:07 ---Itse itselleni vastaten. Kipinäsytytyksen elektrodi taisi olla aavistuksen liian kaukana sytyttääkseen. Nyt toimii ja kukkuu kuten pitääkin...

--- Lainaus päättyy ---

Ee muuta kun kaljat hyllyille, jos ei mahdu, sitten oveen. Mutta jätä tilaa HK:n sinise(i)lle. Sinappi "tarkenee" lämpimässäkin.  Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 13.03.2015     kello on 18:07 ---Itse itselleni vastaten. Kipinäsytytyksen elektrodi taisi olla aavistuksen liian kaukana sytyttääkseen. Nyt toimii ja kukkuu kuten pitääkin...

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä,kun tuli kuntoon Thumb

Catiska:
Juu, etenkin kun aamulla lähdetään reissuun. Onneksi ei ollut vaikea tai kallis homma, seinässä alempi ilmanvaihtoräppänäk in juuri sopivalla paikalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View