Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Miksi nainen puhuu niin paljon
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 13.03.2015 kello on 19:53 ---Tiplomaatin kommenttiin- Kuka keksi WC:n ovet? Naiset kun eivät kestäeet katsoa miehiä kun miehillä on aivot kädessä :laugh: :P
Anteeksi jos meni jo takkahuoneen puolelle.... Taitaa olla perjantaipuheita ^-^
Oletteko käyneet katsomassa teatteriesitystä Luolamies? Luolamies on metsästäjä. Nuijalla päähän saalista se riittää. Nainen on keräilijä- keräilee mielikuvia, vaatteita kaupassa, ajatuksia- ja yrittää jakaa ne oman Luolamiehensä kanssa. No niin vaikenen. Tulihan tuota jo puhetta ;)
--- Lainaus päättyy ---
AnneN :-* :laugh: :laugh: Soot niin Ihana mä repesin...
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 13.03.2015 kello on 19:53 ---Tiplomaatin kommenttiin- Kuka keksi WC:n ovet? Naiset kun eivät kestäeet katsoa miehiä kun miehillä on aivot kädessä :laugh: :P
Anteeksi jos meni jo takkahuoneen puolelle.... Taitaa olla perjantaipuheita ^-^
Oletteko käyneet katsomassa teatteriesitystä Luolamies? Luolamies on metsästäjä. Nuijalla päähän saalista se riittää. Nainen on keräilijä- keräilee mielikuvia, vaatteita kaupassa, ajatuksia- ja yrittää jakaa ne oman Luolamiehensä kanssa. No niin vaikenen. Tulihan tuota jo puhetta ;)
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin sanottu ;) :D Thumb Thumb
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 13.03.2015 kello on 19:49 --- Onneksi ei tällä saitilla Thumb Lisää vaan nais energiaa tännekin Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Näin on minä törmään näihin joka päiväisessä työelämässä.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 13.03.2015 kello on 19:57 ---Näin on minä törmään näihin joka päiväisessä työelämässä.
--- Lainaus päättyy ---
Niii Voihan sitä suutaan käyttää johonkin "hyödyllisempäänkin" (( miehen mielestä )) heh
Ei pahallaan ,mutt tahallaan...
ny kullin....siiis kullan seuraan hi hii
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 13.03.2015 kello on 19:57 ---Näin on minä törmään näihin joka päiväisessä työelämässä.
--- Lainaus päättyy ---
Entä aamu TV:ssä, kun akat läpättää yhtä aikaa. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta