Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Asunto-osan oven lisälukko sisäpuolelle

<< < (5/16) > >>

Timontti:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.03.2015     kello on 16:46 ---Pitäisi hankkia lentokonemallinen turvavyö, jonka lapsikin osaa helposti avata. Sillä ovenkahva kiinni kalusteen päädyssä olevaan nousukahvaan.
Hyvä tarina edellä. mutten oikein lämpene noille kepakoille. Turhan irtonaisia.

--- Lainaus päättyy ---

Edellä olevan kuvani oikeassa ylänurkassa näkyvä ruskea on iso tavaratasku, jossa tuo henkarinalkio kulkee mukavasti mukana. Se ei pääse sieltä putoamaan, mutta ei myöskään mahdu taskuun niin, ettei jäisi hiukan pilkottamaan. Ei siis tarvitse kysyä, minne se on taas joutunut.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.03.2015     kello on 16:46 ---Pitäisi hankkia lentokonemallinen turvavyö, jonka lapsikin osaa helposti avata. Sillä ovenkahva kiinni kalusteen päädyssä olevaan nousukahvaan.
Hyvä tarina edellä. mutten oikein lämpene noille kepakoille. Turhan irtonaisia.

--- Lainaus päättyy ---

Ja sulkeminen ulkopuolelta on hiukan hankalaa...

kaarina:
Tää onkin tarkoitettu yön ajaksi silloin kun olet itse autossa sisällä.

Ulkopuolella on omansa silloin kun autolta poistutaan.

t.Kaarina

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 17.03.2015     kello on 17:04 ---Mitä tarkoitat turhan irtonaisilla?

--- Lainaus päättyy ---

Kuten tuossa edellä mainittiin; ei saa irrota tai löystyä, jos joku rynkyttää.

Lisäksi kapula katoaa/pyörii tiellä ahtaassa tilassa helpommin kuin vyö, mutta paras toki olisi kiinteä lukko.

Vyön saisi helposti riittävän tiukalle, jotta rynkytysvaraa ei jää.

kaarina:
Ok. Meidän kapula ei kylläkään irtoa eikä löysty, testattu on. Ja ihme ja kumma, mutta asuntoautossa meillä ei katoa mikään , toisin kuin kotona:) Kun on pienet tilat, on kaiken oltava aina omilla paikoillaan.

Olen itse sitä mieltä, että parempi olla vaikka löystyvä lisälukko kuin ei lainkaan lisälukkoa. Kyllä sitä siinä vaiheessa jo herää kolinaan jos sitä ovea joku ulkoa päin rynkyttää niin että kalikka sisällä löystyy tai heiluu.

t.Kaarina

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View