Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
matkailuauton/vaunun ikkunoiden tummennus kalvolla
K.E.V:
Ja tosi huvittavan näköistä kun joku perhemazdatoyotavol kkari tms menee pimeällä. Takavalot spreiattu niin mustiksi ettei näy kuin pienihehku jarruvaloista jarrutettaessa. Enemmän näkyy hirveästä lintulaudasta ja se vesijohtokaupasta hankittu pakoputkenpää. No nuorilla huvinsa , lasketraan niihin hupeihin.
En suinkaan kiellä, hauskuutta riittää kun katselee.
On mun pakussa tehdastummat takaosaston ikkunat , alut on alla , nuo TDI merkit otin pois ettei häiritsisi muita liikkujia ;) Luulevat urheiluautoksi pian ::) . Volvossa on myös tehdastummennukset ja alut alla . Saa riittää
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.01.2014 kello on 14:10 ---tehdastummennukset ja alut alla .
--- Lainaus päättyy ---
Siitä se lähtee, tehdastuunaus nimittäin, oliko vielä kromipakoputkenpää, Toyotassa oli, kaikki nuo...tehtaalta. 8)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.01.2014 kello on 14:10 ---Ja tosi huvittavan näköistä kun joku perhemazdatoyotavol kkari tms menee pimeällä. Takavalot spreiattu niin mustiksi ettei näy kuin pienihehku jarruvaloista jarrutettaessa. Enemmän näkyy hirveästä lintulaudasta ja se vesijohtokaupasta hankittu pakoputkenpää. No nuorilla huvinsa , lasketraan niihin hupeihin.
On mun pakussa tehdastummat takaosaston ikkunat , alut on alla , nuo TDI merkit otin pois ettei häiritsisi muita liikkujia ;) Luulevat urheiluautoksi pian ::) . Volvossa on myös tehdastummennukset ja alut alla . Saa riittää
--- Lainaus päättyy ---
Eiks sulla ole vaunussakin..
Cowboy:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.01.2014 kello on 14:10 ---Ja tosi huvittavan näköistä kun joku perhemazdatoyotavol kkari tms menee pimeällä. Takavalot spreiattu niin mustiksi ettei näy kuin pienihehku jarruvaloista jarrutettaessa. Enemmän näkyy hirveästä lintulaudasta ja se vesijohtokaupasta hankittu pakoputkenpää. No nuorilla huvinsa , lasketraan niihin hupeihin.
--- Lainaus päättyy ---
Kannatta tosiaan miettii millaset kalvot laittaa että ei tuu tollasii josta ei näy mitään.
Itse varmistin että noista mitkä laitoin niin näkyy hyvin läpi vaikka näyttää melko mustilta.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.01.2014 kello on 14:17 ---Siitä se lähtee, tehdastuunaus nimittäin, oliko vielä kromipakoputkenpää, Toyotassa oli, kaikki nuo...tehtaalta. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai nyt semmoista :o Ei ole jälkikäteen laitettu edes aluja, nekin on Volvon omaa tavaraa.
On niin kaikilla mausteilla ettei tartte mitään ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta