Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
matkailuauton/vaunun ikkunoiden tummennus kalvolla
ihaa:
Tuo oli mulle täysin uutta, mielenkiinnolla jään odottamaan miten tummennat Hobbyä. Thumb
Mitenkähän katsastusmies suhtautuu noihin ajovalo- takavalotummennuksi in ? Tuollainen kokopunainen olisi aika tyylikäs. 8)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.12.2012 kello on 20:57 ---Mitenkähän katsastusmies suhtautuu noihin ajovalo- takavalotummennuksi in ?
--- Lainaus päättyy ---
Antaa käteen paperin, jossa on inhottavaa tekstiä...
Cowboy:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.12.2012 kello on 20:57 ---Tuo oli mulle täysin uutta, mielenkiinnolla jään odottamaan miten tummennat Hobbyä. Thumb
Mitenkähän katsastusmies suhtautuu noihin ajovalo- takavalotummennuksi in ? Tuollainen kokopunainen olisi aika tyylikäs. 8)
--- Lainaus päättyy ---
On tossa pari kaveria tummentanut noi etu ja takavalot niin on mennyt leimasta läpi, mut ei koskaan voi sanoa varmaksi että menee aina läpi :o
Jos maltilla pistää en usko että tulee sanomista Thumb
Kunhan kerkeen niin tummennan omasta etu / takavalot ja ikkunat.
Toisissa autoissa alkuperäsenä on täysinpunaiset takavalot, voisin melkein sanoo että ei tuu teipeillä hylkäystä kertaakaan katsastuksessa.
VJH:
Mä laitoin edelliseen as-autoon kalvot ikkunoihin. Semmoset mitkä saa sitten itse helposti irti jos haluaa. Paksumpaa kuin nuo liimapintaiset. Oli helppo asentaa ja ei ainakaan 2 vuoden jälkeen ollut mitään kuplia ilmestynyt. Varmaan kalvotan tämän uudenkin as-auton ikkunat kesällä..
Cowboy:
Ostin työautoksi transun kanssa ja siitä piti heti tummentaa etu ja takavalot
käytin tota Lamin-x kalvoa, ja avot kun tuli hyvä.
Meinaan Hobbyn valot myös tummentaa tolla Lamin-x kalvolla, koska ei tuu helposti naarmuja tohon kalvoon
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta