Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pois kottoo

<< < (11/21) > >>

tapani pokkinen:
Kuvittelin olevani jo niin kehittynyt, että ymmärtäisin ja sopeutuisin jo tähän porukkaan? Turha luulo. Sääli, kun täällä on kuitenkin niin monta fiksua tyyppiä joukossa.
Jos ja kun toimii jonkun ryhmän sääntöä vastaan ja alkaa tietoisena siitä vain saivartelemaan???`????`??

99:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 14.03.2015     kello on 00:06 ---Kuvittelin olevani jo niin kehittynyt, että ymmärtäisin ja sopeutuisin jo tähän porukkaan? Turha luulo. Sääli, kun täällä on kuitenkin niin monta fiksua tyyppiä joukossa.
Jos ja kun toimii jonkun ryhmän sääntöä vastaan ja alkaa tietoisena siitä vain saivartelemaan???`????`??

--- Lainaus päättyy ---

Mitä tarkoitat?

tapani pokkinen:
Sitä, että satuin olemaan saitilla kun rouva Silmunen alkoi kiertäen mainostamaan ja etukäteismyymään mahdollista kirjaansa. Hän sai varoituksen ja henkilökohtaisen viestin, että kaikenlainen kauppa on kielletty kyseisellä saitilla. Tätä hyvin yksinkertaista ja selkeää kieltoa ei siis hyväksytty.
Myös tämä ketju on samaa käsittämätöntä lakeijoiden jatkamaa urputusta, yksinkertaisesta ja selkeästä säännöstä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 14.03.2015     kello on 00:15 ---Sitä, että satuin olemaan saitilla kun rouva Silmunen alkoi kiertäen mainostamaan ja etukäteismyymään mahdollista kirjaansa. Hän sai varoituksen ja henkilökohtaisen viestin, että kaikenlainen kauppa on kielletty kyseisellä saitilla. Tätä hyvin yksinkertaista ja selkeää kieltoa ei siis hyväksytty.
Myös tämä ketju on samaa käsittämätöntä lakeijoiden jatkamaa urputusta, yksinkertaisesta ja selkeästä säännöstä.

--- Lainaus päättyy ---

Tietääkseni Silmunen vain kysyi miten asiaan suhtaudutaan, ei edes kertonut kirjan nimeä.

Itse sain estot "sääntöjen vastaisesta" keskustelusta, vaikka olen kirjoittanut vain yhden viestin ko. ryhmään (jonka ylläpitäjä merkkasi tykkäävänsä). En ole rikkonut yhtään mitään sääntöä, paitsi ehkä ylläpitäjän pään sisällä olevia sääntöjä joita hän ei kerro muille. Lisäksi ylläpitäjä rikkoo härskisti itse omia sääntöjään.

Sinänsä ei tuossa menetä mitään kun ko. ryhmä on ilmeisesti tarkoitettu vain heille joilla ei ole omia mielipiteitä, ja haluavat että tämä yksi ajattelee heidän puolestaan.

tapani pokkinen:
99 tapauksesta ja saadusta bannista en tiedä mitään ja en myöskään sitä silloin voi kommentoida.
Totta varmaan on, että tuon fasen ylläpitäjä on vissiin ylikuumentunut ja kyllästynyt moiseen urputukseen ja kynnys on madaltunut turhan alhaiseksi.
Mutta mitä tulee Silmusen tapaukseen, niin olen edelleen sitä mieltä, että rouva Silmunen koetti rajoja ja yritti rikkoa kepillä jäätä. Mitä luultavammin tapauksessa on vaikuttanut Silmusen aikaisemmat, väliin jatkuvat arvostelut SF väen suuntaan ja sen syitä jonkin verran tiedänkin. Ja mitä olen siitä saanut kuulla, niin rouva Silmunen käyttäytyi turhan ylimielisesti, joko tahallaan tai tahattomasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View