Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Pois kottoo
winemaker:
Niinpä. Joskus tuntuu siltä, että Mika on kivikaudella noissa toimissaan.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 13.03.2015 kello on 19:06 ---Niinpä. Joskus tuntuu siltä, että Mika on kivikaudella noissa toimissaan.
--- Lainaus päättyy ---
Niin tuntuu olevan ja joku muukin :( Ihme,kun minä olen viellä siellä ;) :D
Kaija:
Kiukuttaa koko ryhmä. Mutta en ihan vielä eroa, että voin käydä siellä nostattamassa verenpainetta. Esim lukemalla tätä runoa:
"...meillä on auto, teillä on vaunu,
me moikataan maantiellä, te ette moikkaa,
me ollaan liikkuvaisia, te olette paikoillanne..."
Toi oli olevinaan nokkelaa ja mä olin huumorintajuton, kun ymmärsin niin, että "runoilijan" mielestä autoilijat on parempia karavaanareita kuin vaunuilijat. :-X
Sallittuja aiheita siellä on oman kaluston kuvat. Karavaanarikoirien kuvat ja tarinat, miten koira käyttää aurinkovoidetta. Niin ja toistuvia aiheita on autojen/vaunujen kutsumanimet ja se montako pros vastaantulevista autoilijoista/vaunuilijoista moikkaa. ::)
Alan:
Mikäs siinä. Itse miellän nuo keskustelun aiheet yleisesti ottaen turhiksi (paitsi eläinten kuvat), joten ne vähätkin samanlaiset voisi ulkoistaa orgista tuohon FB-ryhmään. Thumb
Kiitokset raportista, nytpä tiedetään mitä siellä on. :)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 13.03.2015 kello on 21:03 ---"...meillä on auto, teillä on vaunu,
me moikataan maantiellä, te ette moikkaa,
me ollaan liikkuvaisia, te olette paikoillanne..."
--- Lainaus päättyy ---
Heh, edellisestä vaunusta ajoin kahdessa vuodessa uudet renkaat räteille asti. Viimeisin reissu vajaa 5000km kolmessa viikossa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta