rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tuuri Onnela  (Luettu 169047 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
  • Jaa mitä että?
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #540 : 22.06.2021 kello on 11:29 »
Saapumisohjeen karavaanialueen paikkanumerointi on outo. Oikeasti paikkoja on paljon vähemmän kuin 895. Numerointi ei ole juokseva, alueilta toiselle hypätty yli kymmeniä numeroita.
Aika loogisesti minun mielestä, joen takana olevat alueet selkeästi alue 4, 5, 6, 7 ja 8. Ja alkaa aina tasa sadasta ylöspäin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #541 : 22.06.2021 kello on 13:58 »
Aika loogisesti minun mielestä, joen takana olevat alueet selkeästi alue 4, 5, 6, 7 ja 8. Ja alkaa aina tasa sadasta ylöspäin.

Niin on loogista.
Vanhalla alueella taisi jossain vaiheessa olla 313 paikkaa Aku Ankan auton mukaan, mutta kahvila ja peräpään huoltorakennus syönyt muutaman paikan

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.02.2024 kello on 16:47
  • Tervajoki "Pohojammaalla"
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #542 : 9.07.2021 kello on 19:53 »
Juhannus vietettiin Onnelassa uudella puolella kolmannessa rivissä tanssiteltalta. Oikeasti tuo ei häirinnyt vaikka siitä ennakkoon paljon valitettiin kun esiintyjät olivat leirialueelle päin. Ainoastaan soundchekin aikaan testasivat kuuluvuuden maksimia jota ei sitten keikan aikaan tarvittu. Toisaalta taidan olla väärä henkilö kritisoimaan kun viimeiseen valssiin piti lavalla olla. Mutta puolelta öin lopettivat ja hiljaisuus tuli. Ei kai sitä "hiljaisuutta" ennen tuota muillakaan paikoilla ole. Kokemuksesta että paikoissa joissa on karaoketoimintaa niin (aina) leirintäalueelle suunnatuista kaiuttimista terasseilta kuuluu möykkää pitkälle aamuyön tunteihin saakka. Muinoin Mukkula oli todella paha.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #543 : 19.07.2021 kello on 18:57 »
Tässä pari päivää tullut oltua Onnelassa. Paikalla varmaan 500-600 kuljinta.

Saunassa kävin äsken. Yksi henkilö oli paikalla minun lisäksi . Joenrannalla tällä hetkellä kuusi kiuasta. Naiselle 3 ja miehille 3. Saunat aukeaa kello 7 ja ovat auki koko päivän pl siivous kello 14.  Tanssit joka ilta lähellä leirintäaluetta. Mitään häiriötä ei ole iltaisin ollut eikä tanssin äänet kuulu alueelle.







*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #544 : 19.07.2021 kello on 22:02 »
Paljon on porukkaa. Onko sunnuntailta kuvattuna...?

Onko tuossa kuvassa vaunujen ja autojen perät vastakkain melkein kiinni toisissaan, vai valehteleeko mun silmä?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:59
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #545 : 19.07.2021 kello on 22:20 »
Paljon on porukkaa. Onko sunnuntailta kuvattuna...?

Onko tuossa kuvassa vaunujen ja autojen perät vastakkain melkein kiinni toisissaan, vai valehteleeko mun silmä?
ohjeistus kertoo vain sivuttaisen etäisyyden. eli periaatteesa kaikki on ok.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:16
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #546 : 19.07.2021 kello on 22:27 »
Paljon on porukkaa. Onko sunnuntailta kuvattuna...?

Onko tuossa kuvassa vaunujen ja autojen perät vastakkain melkein kiinni toisissaan, vai valehteleeko mun silmä?

Kuva ainakin hämää vähän. On tuossa nurmikaistale välissä ja tuo toinen rivi vielä taitaa olla vähän alempana. Mutta saattaa olla ettei virallista 4 metriä tuossa aivan ole...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #547 : 19.07.2021 kello on 22:29 »
ohjeistus kertoo vain sivuttaisen etäisyyden. eli periaatteesa kaikki on ok.
Ahaa, olen hiukka ummikko, kun käyn vain puskaparkeissa...

Olen aina luullut, että se turvaväli perustuu tulipalovaaraan. Syy taitaakin olla joku muu, tai sitten ne perät ei pala.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:02
  • Lempäälä
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #548 : 20.07.2021 kello on 08:16 »
  Kyllä minun mielestä siellä voi turvavälejä noudattaa, ellei peruuta liikaa. Eihän jokaista voida valvoa. Tietenkin ruudussa voisi olla peruutusviiva vihjeenä, ettei nurmikolle peruuteta.
 Historiallisesti eka kerran ajettiin Tuurin ohi, vain katseella seuraten. ;D ;D
 Sanoin vaimolle että palataanko takaisin sen kunniaksi. Niinkuin "entinen mies", joka oli päättänyt mennä viinakaupan ohi poikkeamatta, ja menikin, palasi kuitenkin takaisin  pullon hakemaan sen kunniaksi.
Saunassa kävin äsken. Yksi henkilö oli paikalla minun lisäksi .
  Et sitten lukinnut itseäsi ulos niinkuin minä lopputalvesta. ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #549 : 20.07.2021 kello on 09:25 »
Paljon on porukkaa. Onko sunnuntailta kuvattuna...?

Onko tuossa kuvassa vaunujen ja autojen perät vastakkain melkein kiinni toisissaan, vai valehteleeko mun silmä?

Tuossa tilanne maasta katsottuna. Vaunujen perät on ainakin 5-6 metrin päässä toisistaan.

Tuo maa varmaan hämää kun se on rinteessä.  Ylhäältäpäin näyttää, että perät olisivat vastakkain. 

Tuossa kuvassa kaksi eri riviä. 

Alimmaisessa kuvassa kolmas vaunu oikealla on sama Matkaaja mikä on yläkuvassa heti siinä edessä, jossa näyttää olevan perä kiinni toisessa vaunussa. Todellisuudessa eroa ainakin 5 metriä.






*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #550 : 20.07.2021 kello on 09:35 »
Ok...

Eli olikohan tuo nyt sitten sellainen optinen harha, tai jotain. Aika paljon voi kuva valehdella sopivassa kulmassa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #551 : 20.07.2021 kello on 14:13 »
Olihan tuolla tuurissa rauhallinen yö. Ei kuitenkaan Onnelassa vaan puron varressa parkkipaikalla. Yllättäin ei kuulunut yhtään mopoa tai autoa yöaikaan.
Parkkipaikoilla oli varmaan 100 ajoneuvoa nukkumassa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:39
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #552 : 20.07.2021 kello on 14:38 »
Tuli käytyä tuurissa Pe, ihan mukavasti oli valkosia kiimaliitereitä liikkeellä.
Ei kylläkään tullut käytyä tuolla karavaanari alueella vaan ihan siinä kaupan lähiparkissa.
Yöt puskassa...tosi korvessa....ei kuulunut edes autojen ääniä.


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:22
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #553 : 20.07.2021 kello on 14:55 »
Odotellaan kun kauden pölyt laskeutuu.
Mulle Tuuri on auki 15.8 - 25.5 aikavälillä.
Tuon ulkopuolella pysyn kaukana.
Paras tosiaan oli keväällä 2020 kun olin yksin koko alueella. Saunoa sai ihan kivasti.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:47
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #554 : 20.07.2021 kello on 17:40 »
Mun Tuurisuosikki on keskikesällä viikonloppuna parkkiksella, mieluiten siinä junaseisakkeen kohdalla. On menoa ja meininkiä ja ihmeteltävää.

Mutta kyllä mä tykkään korpipuskistakin.