Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Tuuri Onnela
jip59:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 23.04.2023 kello on 14:05 --- Itse arvostan ihan jotain muuta kuin asfalttiparkkia ja maksan mieluummin vähän enemmän kunnon luonnonmukaisesta paikasta. Mutta jokainen taaplaa tavallaan eikä minun ole pakko pitää samasta kuin muut. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä. Meidän perheelle taas asfalttialue on mieluinen. Varsinkin muksut tykkää että pääsevät liikkumaan potkulaudoilla helposti. Sekin on positiivista ettei tenavien jaloissa kulkeudu moskaa autoon sisälle kun kuitenkin edestakaisin liikkuvat.
Erkki:
^ ... Ja näin keväisin, kun nurmikkoalueet ovat vielä märkiä ja pehmeitä, on asfalttipinta mukavampi leiriytymisalue.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 1.05.2023 kello on 18:49 ---Niinpä. Meidän perheelle taas asfalttialue on mieluinen. Varsinkin muksut tykkää että pääsevät liikkumaan potkulaudoilla helposti. Sekin on positiivista ettei tenavien jaloissa kulkeudu moskaa autoon sisälle kun kuitenkin edestakaisin liikkuvat.
--- Lainaus päättyy ---
Itse arvostan enempi suoraviivaista liikkumista, Mielummin lakaisen lattian muutaman kerran kuin vietän vapaa-aikani asfalttikentällä. Asfaltilla ei kasva kuin jokunen kituva voikukka.
Kosmic:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 1.05.2023 kello on 23:24 ---Itse arvostan enempi suoraviivaista liikkumista, Mielummin lakaisen lattian muutaman kerran kuin vietän vapaa-aikani asfalttikentällä. Asfaltilla ei kasva kuin jokunen kituva voikukka.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
pouhe:
Menkää mieleisille paikoille ja antakaa toisten tehdä samoin, turha riitely pois.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta