Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Tuuri Onnela
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.06.2021 kello on 20:59 ---Kyllä tanssit tuo mukanaan häiriöitä, örveltäviä ihmisiä vaeltaa alueelle puolenyön jälkeen ja pahimmassa tapauksessa järjestävät vielä kunnon jatkot. Ehkä se varsinainen tapahtuma ei häiritse, mutta lieveilmiöt kyllä
--- Lainaus päättyy ---
Siinä on sitten taas yxi syy, miksi ei pidä mennä 'leirintäalueelle', jossa on vain koppikansaa.
Oikeissa tansseissa on kyllä ihan hiljaista kun orkka lopettaa.
Taisi olla oikeassa hän, joka puhui numeroiduista juopoista?
TeeJii:
Joo, täällä ollaan ja ihmetellään yksi yö, mutta onneksi huomenna matka jatkuu.
Lisätilaan ollaan näemmä jo rakentamassa tuonne taakse.
Taisikohan paikkoja olla nyt 895 niin vaimaan tuollaiset 600 uutta paikkaa olisi tulossa, mutta sitten ainakin sekä sauna, että uimapaikka jäävät kehityksestä jälkeen.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: TeeJii - 19.06.2021 kello on 19:57 ---Taisikohan paikkoja olla nyt 895 niin vaimaan tuollaiset 600 uutta paikkaa olisi tulossa, mutta sitten ainakin sekä sauna, että uimapaikka jäävät kehityksestä jälkeen.
--- Lainaus päättyy ---
Siis 1500 paikkaa tavoitteena...
Onko tuollainen karvaanarin mielestä hyvä, vaiko huono asia?
Minä olen joskus huilannut siinä kaupan parkkipaikalla yön yli, joten ei oikein ole käsitystä.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 10.06.2021 kello on 20:30 ---Ollaampas sitä yltiöpositiivisia, kun kukaan ei taida edes tietää, missä nämä tanssit tarkasti ovat ;D
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa joutua käymään tuolla tansseissa tänä kesänä.
TeeJii:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.06.2021 kello on 20:08 ---Siis 1500 paikkaa tavoitteena...
Onko tuollainen karvaanarin mielestä hyvä, vaiko huono asia?
Minä olen joskus huilannut siinä kaupan parkkipaikalla yön yli, joten ei oikein ole käsitystä.
--- Lainaus päättyy ---
En osaa sanoa, kun ekaa kertaa alueella niin en osaa sanoa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta