Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Tuuri Onnela
putkimies:
Tältä näyttää kolmen jäähallin kokoinen kyläkauppa, vajaa pari vuotta vanha juttu
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006060736.html?utm_medium=social&utm_content=android.is.fi&utm_source=whatsapp&utm_campaign=whatsapp-share
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 18.12.2020 kello on 16:21 ---Minä päättää yrityksen tekemiset ja almut - ja me (ilman minää) toteuttaa ne :laugh: Äkkiä pääteltynä..
--- Lainaus päättyy ---
Päätöksiä voi tehdä yksi ihminen (minä), mutta rakennushommissa vaaditaan, ehkä, vähän useampiakin ihmisiä (meitä).
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 18.12.2020 kello on 16:21 ---Minä päättää yrityksen tekemiset ja almut - ja me (ilman minää) toteuttaa ne :laugh: Äkkiä pääteltynä..
--- Lainaus päättyy ---
Jonkun se päätös on tehtävä, muuten menee aika porukalta vatuloidessa ja niitä päättäjiä haukkuessa ;)
Moppc:
Vesa on oikeanlainen yrittäjä ja varmaan muutenkin kunnon jätkä. Pelaa eikä pelkää ja hyvin on pikkuhiljaa saanut siviilielämänsä hallintaan. Toki pitää välillä vähän vilahtaa otsikoissa , jottei nimi pääse unohtumaan. Ei muuta kuin lykkyä yrityksille, sano.
Yrjö:
Katselin syksyllä käydessämme uuden alueen reunaa, jossa vielä laajennuksen varaa tuolloin. Mursketta oli paksussa, vaikka alla oli hiekansekaisekaisel ta vaikuttava maa. Itsellä oli varaa ottaa joka toinen kuukausi mursketta omaan pihaan traktorikuorma. Tuolle uudelle alueelle varmaankin satoja (ehkä tuhansia) pareja mursketta tuotu?
Hieman kadutti kun ei menty uudelle puolelle, kun ei vaunun omistaja sitten tykännytkään ilmaisesta sähkölämmityksestä auton sisälämppärillä, vaan pistettiin kaasulle yöksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta