Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Tuuri Onnela

<< < (91/124) > >>

88k5:
Tää on aihe johon mulla ei ole mitään annettavaa, eikä sekään anna mulle  :-\
Siihen aikaan kun tätä hulluutta rakennetiin, tuli poikettua. Miksi se vielä puhututtaa, ja vielä jotkut alvariinsa käyvät siellä sekä aiheesta rummuttavat - ei avaudu mulle..  :-X

Mielipide tämäkin, mutta pidän taas useamman vuoden taukoa ketjusta..

Tarvasjoki:
Eikö tuolla sfc lehdessä ollu taas kuponki ilmaiseen yöpymiseen ja puodista saa 7ekulla lisä öitä ,ja kanssalle sitten joku € niin tulee se leirimaksu kuitattua,

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki -  8.11.2020     kello on 19:07 ---Eikö tuolla sfc lehdessä ollu taas kuponki ilmaiseen yöpymiseen ja puodista saa 7ekulla lisä öitä ,ja kanssalle sitten joku € niin tulee se leirimaksu kuitattua,

--- Lainaus päättyy ---

Mikäs tää lisäyö homma on?🙄

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  8.11.2020     kello on 19:19 ---Mikäs tää lisäyö homma on?🙄

--- Lainaus päättyy ---

Caravan-lehdessä ei mitään mainintaa lisäyöstä.

Yrjö:
  Minun muistini aikana nuo kyläkaupat ovat vähentyneet, kokolailla loppuneet. Kyllä Vesan ansiota on että tuo Tuurin kauppa on yhtenä jättiläisenä jäljellä, hän palkkansa ansainnut.
  Viime vuosituhannella Hannu Lehtonen suunnitteli Kuljun Löytötavaratalon viereen kauppakylää, kunta vain ei antanut kaavoittamatta rakentaa. Kaavasta tuolloin olisi seurannut tiukat aukioloajat, Lehtonen ei siihen suostunut. Myöhemmin sairaus voitti Lehtosen, pojat ovat siirtyneet kiinteistöjen hoitoon, kauppa jäänyt vuokralaisille.
  Ideapark sitten tuli myöhemmin ja vapaammat aukioloajat.
  Tuuriin vaimo tahtoo 1-2 krt. vuodessa, minä en erikoisemmin shoppailusta innostu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View